quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In Breda werkt zo'n hele dikke verkoper. Dat is ook erg.
Nee hoor. Email is een uitstekend medium om te gebruiken voor sollicitatiesquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:20 schreef Baleog het volgende:
en idd je moet een sollicitatie niet mailen knaapje, maar gewoon ouderwets opsturen
quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:20 schreef hond_in_de_goot het volgende:
Komt wel vaker voor. Ik heb zelf ook al een aantal keer meegemaakt dat bedrijven niet reageren op sollicitatiebrieven. Ik zou trouwens bellen, ipv mailen.
Mits leesbevestigingquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:22 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee hoor. Email is een uitstekend medium om te gebruiken voor sollicitaties![]()
jah als je het dan toch ouderwets gaat doen, schrijf hem dan liever i.p.v. mailenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:20 schreef Baleog het volgende:
en idd je moet een sollicitatie niet mailen knaapje, maar gewoon ouderwets opsturen
Misschien weten ze niet hoe ze met computers moeten omgaanquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:18 schreef Lucille het volgende:
Misschien lezen ze geen mail daar.
Een computerspeciaalzaak die niet aan E-mail doetquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:18 schreef Lucille het volgende:
Misschien lezen ze geen mail daar.
het is de dynabyte tenslotte, het zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:36 schreef Davoice het volgende:
[..]
Misschien weten ze niet hoe ze met computers moeten omgaan![]()
30% is mijn ervaring. Ook leuk zijn de reacties die je 6 maand later krijgt met iets erin als: we hadden niet zoveel reacties verwacht. Het verwerken ervan duurde langer dan voorzien??????quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:41 schreef Metro2005 het volgende:
Je moest eens weten hoeveel bedrijven zo onbeschoft zijn niks van zich te laten horen na een sollicitatie.
True. Daarnaast overschatten veel mensen de mate van professionaliteit van personeelswerving (bij veel bedrijven tenminste)quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:54 schreef SadKingBilly het volgende:
Dit is op het moment schering en inslag; van de 10 sollicitaties kreeg ik 1 (één!) reactie terug, de rest liet niets van zich horen. Als je vervolgens naar zo'n bedrijf toe belt met de vraag waarom je niets meer hoort krijg je doodleuk te horen:
"Tsja, als we iedereen die een sollicitatiebrief gestuurd heeft antwoord zouden moeten geven waren we daar een hele morgen zoet mee. Geen antwoord = geen interesse!"
Dat is ook het grootste probleem van het moment, voor iedere werkplek zijn soms wel 1500 sollicitanten, bedrijven hebben het voor het uitzoeken en doen gewoon niet de moeite beleefd te zijn.
2 Hele dikke verkopers met mos op hun bovenlip en een gekke portugees.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
In Breda werkt zo'n hele dikke verkoper. Dat is ook erg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |