abonnement Unibet Coolblue
pi_30847902
Nah de eerste heeft ie waarschijnlijk gerookt om 3:15 in de tuin toen iedereen naar bed was.
Dankzij de regie hebben we het niet mee gekregen. maar alles wijst erop dat dit de eerste peuk van 500 euro was. momenteel ligt ie op de bank in de huiskamer en gaat er zo weer een roken is mijn vermoeden.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_30847973


Roel durfde een 2e peuk waarschijnlijk niet aan en is inmiddels naar bed gegaan.
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_30848004
Tip voor Roel:



"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  vrijdag 23 september 2005 @ 03:38:19 #4
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_30848021
tid voor een blow dus (shit heb net m'n laatste wiet verpaft)
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_30848026
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 03:18 schreef BorTheWolf het volgende:
Nah de eerste heeft ie waarschijnlijk gerookt om 3:15 in de tuin toen iedereen naar bed was.
Dankzij de regie hebben we het niet mee gekregen. maar alles wijst erop dat dit de eerste peuk van 500 euro was. momenteel ligt ie op de bank in de huiskamer en gaat er zo weer een roken is mijn vermoeden.
Ja wat is dat voor een kutregie
Ik zit hier klaar om te sms'en
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_30848199
Je kunt alleen als je Nathalie of Tanja ziet roken sms'en.
Lees de tekst maar onder de streams.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_30848223
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 04:19 schreef svann het volgende:
Je kunt alleen als je Nathalie of Tanja ziet roken sms'en.
Lees de tekst maar onder de streams.
Aah bedankt voor de tip, had ik bijna een smsje verkwanselt
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 23 september 2005 @ 07:46:48 #8
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30848575
Je zal hem s' nachts niet betrappen op een peuk lijkt me.

Omdat ze toch zoveel mogeljik smsjes willen hebben zullen ze Roel vooral overdag intensief volgen. Dan hebben ze de meeste bekijks en dus meer smsjes..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 23 september 2005 @ 08:02:01 #9
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30848655
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 07:46 schreef avotar het volgende:
Je zal hem s' nachts niet betrappen op een peuk lijkt me.

Omdat ze toch zoveel mogeljik smsjes willen hebben zullen ze Roel vooral overdag intensief volgen. Dan hebben ze de meeste bekijks en dus meer smsjes..
Maar voor hem kan je helemaal niet SMS-en omdat hij die geheime missie heeft.
pi_30848711
jojogirl ik denk toch dat er voor roel gesmst kan worden. Die andere zullen het echt niet in hun hoofd halen om te gaan roken want dan is de hele week opdracht mislukt
pi_30848900
en als roel nu snel 20 sigaretten op 1 avond rookt op het moment dat iedereen slaapt?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  vrijdag 23 september 2005 @ 09:14:32 #12
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30849588
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 08:02 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Maar voor hem kan je helemaal niet SMS-en omdat hij die geheime missie heeft.
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019

Een gewaarschuwd mens telt voor twee wordt wel eens gezegd. Maar hoe vaak levert het je een vette prijs op? Bij Big Brother wordt oplettendheid beloond. Maar wat moet je doen?

De nieuwe Weekopdracht is bekend. Tanja en Nathalie mogen een week lang niet roken. Volg jij de Live-streams op de voet en zie jij één van hen toch roken? Zorg dan dat jij de eerste bent die Big Brother waarschuwt, dan maak jij kans op een exclusief VIP-bezoek aan het Big Brother-Huis en een cheque van 500 Euro. Daar moet je wel iets voor doen natuurlijk. Meld je nu aan door BB ZIEN naar 1010 te sturen en volg de instructies.

(2 berichten: ¤ 0,25 pob + ¤ 0,70 pvb)


Juist gisteren op tv hadden het expliciet over Roel..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30850488
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 08:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
en als roel nu snel 20 sigaretten op 1 avond rookt op het moment dat iedereen slaapt?
ja maar hij wil er denk ik ook nog een paar op de andere dagen. maar eeh 20 sigaretten achter elkaar dan ben je half dood
pi_30850531
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 09:58 schreef Riann het volgende:

[..]

ja maar hij wil er denk ik ook nog een paar op de andere dagen. maar eeh 20 sigaretten achter elkaar dan ben je half dood
Whehe inderdaad dan ga je zo hard hoesten dat het hele huis binnen no time in de tuin staat. Je kan wel een deel van de nacht in de tuin gaan zitten en het verdelen over een uur of een paar uur maar dan heeft ie de rest van de week niks meer te roken en is de kans groot dat iemand het merkt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_30851007
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:00 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Whehe inderdaad dan ga je zo hard hoesten dat het hele huis binnen no time in de tuin staat. Je kan wel een deel van de nacht in de tuin gaan zitten en het verdelen over een uur of een paar uur maar dan heeft ie de rest van de week niks meer te roken en is de kans groot dat iemand het merkt.
Nee tuurlijk niet, hij heeft dat pakje al weggestopt voordat hij de kamer inliep. As far as de bewoners know zijn er maar een x-aantal pakjes..tKan makkelijk die opdracht van Roel, gewoon snachts roken..
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 10:27:39 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30851184
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 04:26 schreef PC eend het volgende:
Aah bedankt voor de tip, had ik bijna een smsje verkwanselt
De eerste die SMS-t krijgt per direct een langdurige IP-ban, puur voor je eigen bestwil.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_30858192
Poll: Hoeveel sigaretten rookt Roel bij zijn geheime missie?
  • 0 of hij wordt betrapt
  • 1-5
  • 6-10
  • 11-15
  • 16-20
    Tussenstand:

    [sup]Ook een poll maken? Klik [url=http://poll
  •   † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 15:07:23 #18
    13819 Loedertje
    Trotse GILF.
    pi_30858783
    Zie http://www.mediawatchers.nl/forum/viewtopic.php?p=813691#813691
    En gezien het feit dat er een aansteker weg is en dat niemand bereid is te zoeken neem ik aan dat Tanja (die vrijwel de hele dag buiten beeld is ?) ook al heeft gerookt.
      vrijdag 23 september 2005 @ 15:28:01 #19
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_30859509


    In de douche.

    (Cap van Falco.)

    [ Bericht 11% gewijzigd door APK op 23-09-2005 15:44:15 ]
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
      vrijdag 23 september 2005 @ 15:28:48 #20
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_30859541
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
      vrijdag 23 september 2005 @ 15:31:04 #21
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_30859638
    Mên ik zit nu ook echt te genieten en het is nog best superspannend ook !
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_30859689
    Wat een shot .
    pi_30859731
    ik vind het wel gewaagd van hem dat hij overdag ook probeert te roken. Ik zou denk ik gewoon 's nachts/'s ochtends als iedereen in bed ligt naar buiten sneaken om er een paar te kettingroken. Dat in de badkamer gaan die anderen toch ruiken?
    mooi he, alles
    pi_30859801
    quote:
    Op vrijdag 23 september 2005 15:33 schreef phileine het volgende:
    ik vind het wel gewaagd van hem dat hij overdag ook probeert te roken. Ik zou denk ik gewoon 's nachts/'s ochtends als iedereen in bed ligt naar buiten sneaken om er een paar te kettingroken. Dat in de badkamer gaan die anderen toch ruiken?
    Tuurlijk. Maar ze kunnen 'm niks maken, want niet gezien.

    Ik ben wel benieuwd hoe ze gaan reageren.
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    pi_30859832
    Wat is nu het maximale bedrag wat ie hiermee kan winnen?
    Trotse mamma :)
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')