quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Na jaren Riagg heb ik iets meer ervaring dan Roel (maar die komt er wel, blijft goed rustig)
Ben er 4 jaar geleden mee gestopt (noodgedwongen) maar spreek nog bijna elke week wel mensen van vroeger![]()
Je mag me altijd mailen maar je krijgt geen garantie (maar ook geen rekening)
quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:32 schreef regenworm het volgende:
Ik verheug me wel steeds meer op het moment dat Chantal of Dido worden genomineerd. Ik denk dat ik daar speciaal even voor naar de studio afreis. Ga ik haar als enige op staan wachten als ze dat huis komt gewaggeld, Chantal, dat Amsterdams stuk lullend potvisafval. Zal ze leuk vinden. Op haar af als ze er uit komt en dan alleen maar vragen: "pijpen zonder condoom, hoeveel? Vertel op, televisievrouw, hoeveel. Ik heb 9 weken moeten kijken naar je om een halve erectie op te bouwen, dus vertel, hoeveel, pijpen zonder condoom?"
Nico Dijkshoorn
![]()
![]()
![]()
dat hadden ze zelf ook al ingezien, hulde!quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:52 schreef Sanne het volgende:
Inzake de posts van een pagina terug:
Kan het hier iets meer ontopic?
R&P is een paar deuren verder.
Denk niet dat je hem 's nachts gaat betrappen op roken.. daar zal de regie niet aan meewerken..quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:19 schreef Debbus het volgende:
Morgûh !
Hoeveel heeft Roel er al opgestoken? Neem aan dat met al die slapers het pakje zo langzamerhand wel op is...
Het verschil is dat Lieske Geheime Missie een nadeel voor de groep opleverde (geen extra food) en dit is bij Roel niet het geval.quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:27 schreef fantastrick het volgende:
Ben trouwens ook heel benieuwd hoe de bewoners gaan reageren als Roel de opdracht heeft gehaald. Waarschijnlijk zullen ze hem dan prijzen om zijn prestatie. Waar ze bij Lieske meteen gingen afgeven op haar... hoezo eerlijk gedrag...
Als eerste: Lieske is gewoon een dom wicht. (zo, is dat ook uit de weg).quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:27 schreef fantastrick het volgende:
Ben trouwens ook heel benieuwd hoe de bewoners gaan reageren als Roel de opdracht heeft gehaald. Waarschijnlijk zullen ze hem dan prijzen om zijn prestatie. Waar ze bij Lieske meteen gingen afgeven op haar... hoezo eerlijk gedrag...
Ben ik het inderdaad gedeeltelijk mee eens... maar...quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:58 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Het verschil is dat Lieske Geheime Missie een nadeel voor de groep opleverde (geen extra food) en dit is bij Roel niet het geval.
Hehe, ik hoef hem niet te betrappen op roken hoor. Dat zou betekenen dat ik een sms-je moet sturenquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:58 schreef avotar het volgende:
[..]
Denk niet dat je hem 's nachts gaat betrappen op roken.. daar zal de regie niet aan meewerken..
prime-time.. dat is een ander verhaal..
Ik heb de nasleep gemist.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:01 schreef Debbus het volgende:
Neem daarbij de ongelofelijke stomme actie om er ook nog over te praten omdat haar 'geweten' begon te knagen en dan krijg je inderdaad de groep over je heen...
En daarbij was uiteindelijk wel de overheersende emotie dat ze het stom vonden van haar dat ze niet iets langer haar kop had kunnen houden zodat ze gewoon het geld gepakt had... dat tanja dat nog steeds tegen haar gebruikt als reden voor een nominatie zegt imho meer iets voor TTTanja..quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:02 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ben ik het inderdaad gedeeltelijk mee eens... maar...
de groep wist niet beter dan dat ze op rantsoen moesten...dus tsja...
voor, ze had tgen Rikkert een vaag verhaal opgehouden. Daardoor opdracht mislukt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb de nasleep gemist.
Begon het bij Lieske te knagen voor- of nádat ze het geld was kwijtgeraakt?
TNTN (Tanja Niet Te Nomineren) heeft inderdaad ook lekkere redenaties. Leuke is dat als Lieske blijft dat we weten dat TNTN de volgende keer weer op Lieske stemt...quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:10 schreef avotar het volgende:
[..]
En daarbij was uiteindelijk wel de overheersende emotie dat ze het stom vonden van haar dat ze niet iets langer haar kop had kunnen houden zodat ze gewoon het geld gepakt had... dat tanja dat nog steeds tegen haar gebruikt als reden voor een nominatie zegt imho meer iets voor TTTanja..
Voordat ze het geld kwijt was.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb de nasleep gemist.
Begon het bij Lieske te knagen voor- of nádat ze het geld was kwijtgeraakt?
Wat ook grappig is, is als Lieske er uit gaat er 6 bewoners een nieuwe nominatie moeten bedenken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:12 schreef fantastrick het volgende:
[..]
TNTN (Tanja Niet Te Nomineren) heeft inderdaad ook lekkere redenaties. Leuke is dat als Lieske blijft dat we weten dat TNTN de volgende keer weer op Lieske stemt...
Of dido,chantal, natje slim zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:01 schreef Debbus het volgende:
[..]
Als eerste: Lieske is gewoon een dom wicht. (zo, is dat ook uit de weg).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |