Tja, Arsenal zal zeggen: tegen dit Ajax moeten we uit en thuis gewoon winnen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:49 schreef Zwansen het volgende:
Tegen dit Arsenal moet je echt 3 punten pakken thuis.
[tong]quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Da's alvast voor die 4e plek in de poule
Jij bent goed geinformeerd. Henry is 6 weken geblesseerdquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:46 schreef TeazNutz het volgende:
Als AJAX wint dan loop ik een week met een signature Ajax is beter dan AZ rond.
Me reet dat ze winnen... Ajax is al bang voor ADO.
En ze gaan hard onderuit. Henry danst met de bal aan zijn voeten langs de achterhoede, en vernederd Vonk snoeperhard!!
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
Jij bent goed geinformeerd. Henry is 6 weken geblesseerd
Nou ja, er missen er wel meer dan alleen Henry.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:32 schreef Gunner het volgende:
Arsenal is niet direct lamgeslagen als Henry niet mee doet hoor
Precies,ik hoop dus echt dat ie niet start.quote:Op maandag 26 september 2005 13:06 schreef Zwansen het volgende:
Als Quincy start ben ik bang dat ie verschrikkelijk faalt, hij wil te graag en de verdediging van Ajax is nog wel ff ietsje beter dan de verdediging van Jong Japan...
Ach, dat is ook niet echt om bang van te worden he.quote:Op maandag 26 september 2005 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen Dennis dus in Amsterdam, hij heeft nog teveel last van z'n rug.
Arsenal komt met de volgende selectie:
Doel: Manuel Almunia, Mart Poom
Verdediging: Ashley Cole, Sol Campbell, Gael Clichy, Pascal Cygan, Kolo Toure, Lauren, Manu Eboué
Middenveld: Freddie Ljungberg, Robert Pires, Cesc Fabregas, Alexander Hleb, Alexandre Song, Mathieu Flamini
Aanval: Jose Antonio Reyes, Quincy Owusu-Abeyie, Arturo Lupoli
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |