Hem verdedigen mag natuurlijk. Hij had zelf kunnen afronden, maar hij had te veel tijd nodig om de bal te controleren. Dat ie de bal dan nog half om half in de loop van Pienaar speelt is okee, maar ideaal was de bal niet. Al dat getreuzel van hem kost Ajax een voorsprong bij rust.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hij deed het juist slim zag dat Pienaar er veel beter voor stond, Boukhari kan er weinig aan doen dat Pienaar hem niet erin ramt.
Klopt! maar moet ie wel minder kaarten gaan halen bij de scheids. Welke nationaliteit heeft hij trouwens (omtrent interlands)?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Zoals ik als zei: Majstorovic is een goeie voor Ajax. Die is groot en heeft ervaring(interlands)
Ik zeik Ajax niet af, Ajax speelt opzich vrij goed. Ik zeik alleen Boukhari af, simpelweg omdat hij het verdient.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:40 schreef tong80 het volgende:
Ja Ga ff Ajax afzeiken ze hebben ieder twee kansen gehad. Arsenal maakt er één. Arsenal is niet beter dan dit Ajax, we spelen niet goed ok. Maar hier zityten duidelijk geen suporters van Ajax. Ik ben ook kritisch, maar doe dat na afloop en loop de verslaggever niet na te lullen. AJAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXX
Normaal gesproken wel, maar dit Arsenal speelt op de handrem. Verder staat er geen Henry, die het vonnis al geveld zou hebben. Ik hoop dat Ajax 180 graden draait en fris uit de kleedkamer komt, alleen heb ik dan weer niet zo'n vertrouwen in Blind, die het vanavond ook al zonder -verlosser- Sneijder moet stellen. Blijven hopen op een gelijkspelletje maar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:39 schreef appelsientje het volgende:
oke ik kom net thuis... 0 - 1 alles kan nog..
Ik weet nou niet of Arsenal Ajax het spel laat maken of dat ze niet tot meer in staat zijn. Hoedanook ziet het er niet zo slecht uit wat ajax doet, alleen moet het concentratieniveau een stukkie hoger.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:40 schreef tong80 het volgende:
Ja Ga ff Ajax afzeiken ze hebben ieder twee kansen gehad. Arsenal maakt er één. Arsenal is niet beter dan dit Ajax, we spelen niet goed ok. Maar hier zityten duidelijk geen suporters van Ajax. Ik ben ook kritisch, maar doe dat na afloop en loop de verslaggever niet na te lullen. AJAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXX
Ben ik met je eens, een beetje achter je club blijven staan. Doe zoals in Rotterdam en sing when you win.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:39 schreef Cart_man het volgende:
Ik heb even zitten kijken en ik zit me echt dood te ergeren aan dat publiek, wat een walgelijke arrogante kutfans.
Discriminatie?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:41 schreef Haspel33 het volgende:
Het is een complot van de buitenlanders. Zo'n Marokkaan, zo'n Tsjech, zo'n Griek, zo'n Belg, en zo'n Zuid-Afrikaan, allemaal gunnen ze Ajax geen succes en maken ze meest ultra-domme fouten en missers.
Jullie kunnen beter de A-jeugd opstellen en al die rotzooi eruit flikekren. Over 3 jaar doe je dan weer mee. Dit is ene team vol loosers uit het buitenland die niks bij Ajax te zoeken hebben. En ik zou de scouting er compleet uitflikkeren, wat een miskleunen bijelkaar qua aankopen.
Vuilnisman, kan dit Ajax nog mee.
Hij speelt voor Sweden. Samen met Ljunberg.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Klopt! maar moet ie wel minder kaarten gaan halen bij de scheids. Welke nationaliteit heeft hij trouwens (omtrent interlands)?
Nee Ajax is wel op volle sterkte wil je zeggen. Hopelijk scoren ze er nog minstens eentje.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:42 schreef okee6 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar dit Arsenal speelt op de handrem. Verder staat er geen Henry, die het vonnis al geveld zou hebben. Ik hoop dat Ajax 180 graden draait en fris uit de kleedkamer komt, alleen heb ik dan weer niet zo'n vertrouwen in Blind, die het vanavond ook al zonder -verlosser- Sneijder moet stellen. Blijven hopen op een gelijkspelletje maar.
Komt volgens mij deels ook omdat ze een beetje bang zijn om sommige ballen te geven. Daarom speelt de verdediging ook steeds naar elkaar. 1 bal over de breedte en je bent er uit. Maar ik kan het mij wel voorstellenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:44 schreef golfer het volgende:
Cruijff heeft helemaal gelijk: dit lijkt wel een potje straatvoetbal af-en-toe van Ajax met al die kleine tikkies in de rondte. Geen diepte, geen buitenspelers.
Beter dan helemaal niet je bek open trekken en bij elke fout je eigen spelers uitfluiten. Gefrustreerde tyfuslui. Ze doen er goed aan om van de 2de ring te springen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, een beetje achter je club blijven staan. Doe zoals in Rotterdam en sing when you win.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |