Suggereren laten we wel aan Talpa overquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Een nieuwe romace, suggereer je nu dat er al 1 oude was, dan?
Oe, dat kan niet, hoor, Rica![]()
Ik kan me ook een prima voorstelling maken hoe zij met haar studentenvriendinnetjes op stap gaat. Super zelfverzekerd en quasi gaaf doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou haar graag in het huis zien met 11 andere 19 jarige, denk dat ze er behoorlijk goed uitkomt dan, het is nu zo moeilijk vergelijken![]()
Joost is er toch al uit?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zolang Joost blijft zitten, vind ik alles best (nog)![]()
Hoe oud waren die vriendinnetjes van haar in het publiek laatst?quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zou haar graag in het huis zien met 11 andere 19 jarige, denk dat ze er behoorlijk goed uitkomt dan, het is nu zo moeilijk vergelijken![]()
Ze vergeet volgens mij ook helemaal dat er ook mannen zijn met lang(er) haar en dat cremespoeling niet gemaakt is voor vrouwen maar voor lang haar.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:59 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja mijn vriend gebruikt het ook.. en hij is zeker geen ralph..![]()
Ja dat zag ik ook.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:02 schreef Day het volgende:
Heel effe of topic: als je Roel z'n vader ziet, weet je wel hoe hij er over 30 jaar uitziet, hè?
Hij lijkt echt heel erg op z'n vader!
Roel is wel zo uitgekookt, Lieske weet amper waar ze is.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Zouden zij ook met die gedachte spelen??
Ik ben ook 19.. en veel van mijn vrienden/vriendinnen zijn dus ook rond die leeftijd.. maar er zitten geen lieskes tussen hoor.. gelukkig niet..quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zit hier voor mijn lol, hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:58 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wat kun je toch ook heerlijk gemeen zijn
Ik snap niet waarom bepaalde mensen (o.a de ouders van Roel) er elke week bij zijn. (Live uitzending)quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:02 schreef Day het volgende:
Heel effe of topic: als je Roel z'n vader ziet, weet je wel hoe hij er over 30 jaar uitziet, hè?
Hij lijkt echt heel erg op z'n vader!
Zet ze maar eens in het bb huis. Kijken hoe ze zich dan staande houden in een groep als dezequote:Op vrijdag 23 september 2005 01:03 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ik ben ook 19.. en veel van mijn vrienden/vriendinnen zijn dus ook rond die leeftijd.. maar er zitten geen lieskes tussen hoor.. gelukkig niet..
Als ik zou weten hoe ik dat moet doen, zou ik het niet vragenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:00 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Een verzoeknummer het topic ingooien met de mededeling dat we het even op moeten sturen en dan zelf snel gaan pitten, gaat niet werken vermoed ik...
Projectie Scanman, projectie!!quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:
Roel ligt daar echt wel geil te worden
Roel heeft de hele nacht poohs moeten vergaren & Liesje niet dus het klopt wel zoquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:03 schreef Coraatje het volgende:
roel zo gewoon voor moeten stellen de rollen om te draiien ,maar volgens mij vind hij het te lekker om te bewegen
Die wonen dichtbij en kunnen dr makkelijk heen, denk ik. Zonde trouwens dat Roel zn moeder dr niet wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom bepaalde mensen (o.a de ouders van Roel) er elke week bij zijn. (Live uitzending)
Zou bijna denken dat ze ook op de aandacht kicken.![]()
Maar goed, Roel heeft het kennelijk niet van een vreemde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |