Zolang Joost blijft zitten, vind ik alles best (nog)quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Wat denk je van volgende week.
Roel, Lieske of Ralph.![]()
Dat zijn de meesten in het huis vast ook wel.. Lieske ook. Het schijnt toch dat een verblijf ik het huis rare dingen met je kan doen. Inmiddels hebben ook al meerdere vrouwen liggen janken in dat huis, die dat misschien thuis zelden of nooit doen. Zo'n verblijf schijnt rare dingen met je te doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Precies. Ik ken genoeg vrouwen van 19 die een stuk zelfverzekerder zijn. Ik zou er best moe van worden zo iemand die de hele tijd bevestiging zoekt.![]()
Precies, dan was het misschien later pas wat irritaties gaan opleveren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:57 schreef Day het volgende:
Blijf er nog steeds bij dat Lieske zich aan het begin iets meer gedeisd had moeten houden. Ze kwam binnen en gewoon iedereen de oren van het hoofd af te lullen met d'r studentenlevenverhalen en haar gehang aan de mannen. Als ze dat iets minder had gedaan, had ze beter in de groep gelegen.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:53 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Uiterlijk overmorgen.![]()
Ligt aan de aandacht van Roel, want ik verwacht dat ze weer constant bevestiging bij hém gaat zoeken nu. Of bij Tanja.
Maar er hoeft maar éen ergernis de kop op te steken en het is BOEM.
Maar de nominatie was toch voor het gesprek wat ze met haar hadden of zou dat geen verschil hebben gemaakt??quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exact. En ze is net enorm in de zeik gezet door de helft van de groep. Vooral door alle 'dames'.
Ik zou helemaal flippen geloof ik.
Wat kun je toch ook heerlijk gemeen zijnquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:58 schreef milagro het volgende:
[..]
ja leuk, BOEM!!! BOEM is okay
![]()
Nou kom op dus Roel , grijp dat wijf, ga vervolgens roken, zij geeft je niet aan, en BB straft haar af.
Lieske loopt nu echt zo suf te lullen dus dat heeft ze wel weer verdiend al
Wie gaat er naar bed dan, of jij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
Trusten
Ja mijn vriend gebruikt het ook.. en hij is zeker geen ralph..quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:56 schreef Kolomo het volgende:
WTF, heeft Lieske nog nooit een man meegemaakt die cremespoeling gebruikt? In wat voor wereld leeft zij?
Zouden zij ook met die gedachte spelen??quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:56 schreef Rica het volgende:
Zou een nieuwe romance tussen Lieske en Roel nog iets voor hun positie kunnen doen?
Ik zou haar graag in het huis zien met 11 andere 19 jarige, denk dat ze er behoorlijk goed uitkomt dan, het is nu zo moeilijk vergelijkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Precies. Ik ken genoeg vrouwen van 19 die een stuk zelfverzekerder zijn. Ik zou er best moe van worden zo iemand die de hele tijd bevestiging zoekt.![]()
Een nieuwe romace, suggereer je nu dat er al 1 oude was, dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:56 schreef Rica het volgende:
Zou een nieuwe romance tussen Lieske en Roel nog iets voor hun positie kunnen doen?
Laten we hopen dat Lieske denkt dat alleen seks in het huis haar nog kan redden.quote:
Als ze vanmiddag niet zoveel gejankt had, dan was het nu echt een overstroming en uitbarsting geweest (misschien net na de Live uitzending, maar goed).quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar de nominatie was toch voor het gesprek wat ze met haar hadden of zou dat geen verschil hebben gemaakt??![]()
Een verzoeknummer het topic ingooien met de mededeling dat we het even op moeten sturen en dan zelf snel gaan pitten, gaat niet werken vermoed ik...quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:59 schreef kissa het volgende:
Is er iemand die een avatar van Ralph voor me heeft/wil maken?
Ik ben pas morgen laat weer online. Mijn mailadres staat in mijn profiel.
Truste!
![]()
Neukenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Zouden zij ook met die gedachte spelen??
Laten WIJ het hopenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Zouden zij ook met die gedachte spelen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |