Ik mag ralph ook niet.. zo een stom ventje vindt ik hetquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:36 schreef jalla het volgende:
ha ha lieske over ralph,
eindelijk een vrouw die hem niet moet
er komt niks uit
hij is zo dom, etc
heerlijk
ik hoop en vermoed dat hij denk doei dido voor jou tien anderequote:Op vrijdag 23 september 2005 00:35 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dus overmorgen Ligt hij weer bij Dido.![]()
Lieske wil niet snappen dat Ralph net als zij en Tanja een outsider is en outsiders moeten elkaar steunenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:35 schreef Wup het volgende:
Liesje is zo stom bezig met haar gezeur over Ralph
Ik dacht ik laat de experts effe spreken. Dan kan de eeuwige discussie of Lies wel of niet goed poetst stoppen!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Bedankt voor deze opfris-cursus![]()
Wat zou het toch léuk zijn als er vannacht plotseling iemand heeeeeel stilletjes iets in de woonkamer komt halen, ff glaasje water pakken ofzo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:35 schreef Kolomo het volgende:
Hup, naar bed allemaal. Ik wil Roel met 5 sigaretten in z'n bek zien.
Ach ze poetst haar tanden tenminstequote:Op vrijdag 23 september 2005 00:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou, wat weet jouw mondhygieste er nu van, Day, Lieske doet het goed, hoor![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien moet zij dat juist wel NIET, door wat ze met haar tanden en kiezen heeft. Ze heeft toch nog wel een beetje IQ om te kunnen onthouden wat een mondhygienist haar verteld heeft lijkt mij.
Ik hoop heeeeel hard met je meequote:Op vrijdag 23 september 2005 00:37 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik hoop en vermoed dat hij denk doei dido voor jou tien andere
ik vind dat Roel haar dat nu moet uitleggen in plaats van haar subtiel tegen Menno op te zetten:)quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:37 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske wil niet snappen dat Ralph net als zij en Tanja een outsider is en outsiders moeten elkaar steunen![]()
Wat een heerlijke tacticus toch
Doe's lief tegen scannie.. straks is hij helemaal overstuur.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja hoor, schat, jouw Lies poetst goed, hoor, rustig maar
Nee, lieve schat... niet omdat het mijn Lieske is. Ik ben gewoon niet zo arrogant om te gaan roepen dat ik het beter weet dan iemand die poetst volgens schema van een mondhygieniste... Maar je blijft maar lekker roepen hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:38 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja hoor, schat, jouw Lies poetst goed, hoor, rustig maar
Is ze nu wéér aan het roddelen?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:36 schreef jalla het volgende:
ha ha lieske over ralph,
eindelijk een vrouw die hem niet moet
er komt niks uit
hij is zo dom, etc
heerlijk
Ja Roel, beetje laatquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft spijt van zijn nominatie. Hij zegt nu dat hij beter Menno had kunnen nomineren.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:39 schreef pinkplatinum het volgende:
Menno brengt tenminste een beetje leven in de groep..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |