abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:13:10 #101
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30869810
21.10 Lieske en Joost hebben het over gratis bier bij hun studentenverenigingen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:14:42 #102
242 Pinball
Electric Monk
pi_30869865

Petje Pitamientje ligt in de leegte te lullen. Ik dacht even dat Nathalie terug was, maar toen de camera uitzoomde zag ik dat hij écht hardop in zichzelf aan het praten was.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:21:34 #103
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30870058
20.20 Lieske: "Weet je waarom ik me nou verheug om er donderdag uit te gaan? Broodje frikandel speciaal." Maakt raar jubel geluidje.
Tanja: "Dan heb ik slecht nieuws voor je, jij gaat er donderdag niet uit Lies."
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30870225
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:14 schreef Pinball het volgende:

Petje Pitamientje ligt in de leegte te lullen. Ik dacht even dat Nathalie terug was, maar toen de camera uitzoomde zag ik dat hij écht hardop in zichzelf aan het praten was.
Rob vertelde even wat tegen zijn kids.

"ha Jerrie(?) en Michelle"
"Wat gaan jullie doen vanavond?" Ah ok, leuk
"Tegen wie moet je voetballen a.s. zondag?"
gaf ook iemand een kusje (zo klonk het tenminste)

Hij ging verder: Ik mis jullie, jullie mij niet want jullie zien mij gewoon.
We zitten nu op rantsoen, hij heeft een pindakaas smaakje in z'n mond.
Het valt niet mee voor sommigen, geen koffie enz.
Ik hoop dat jullie er thuis geen klerebende van maken, maar mama zal het vast wel opruimen.

21.20 Naat komt er weer bij, einde gesprekje tegen zijn kids, hij gaat spel doen met Naat nu.
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:40:55 #105
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30870693
21.35 Stream 1, de huiskamer waar Joost, Menno & Ingrid, Linda, Tanja en Lieske zitten.

Joost: Roel drinkt normaal elke dag koffie he, ik drink geen koffie dat scheelt
Ingrid oppert om buiten te gaan zitten
Linda: zou ik niet doen hoor
Tanja vraagt hoe laat het zou zijn
Joost: kwart over negen, je zou zeggen dat het iets later is…
Joost wil het burka-spel spelen
Menno: we kunnen ook risken met z’n allen
Joost: dan ben je wel lang bezig
Ingrid: ik wil wel risken hoor
Joost: er zijn nog twee spellen, maar met het ene spel wil niemand meedoen en het andere, ik heb kwartetten uitgelegd, maar niemand die het snapt… Ik had categori glazen, bestek, M&M’s…
Menno” die is eruit, categorie M&M’s
Joost: maar wil iemand spelen?
Alleen Lieske en Menno hebben er zin in maar dat is volgens joost niet leuk want dan weet je meteen aan wie je wat moet vragen. Joost zegt dat ze wel memory kunnen doen: oooh jaaa, dat is leuk, dan leg ik allemaal dingen op een vlak en moet de ander dat naleggen
De anderen denken dat het makkelijk is maar Joost begint spulletjes te verzamelen.
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:56:01 #106
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30871236
21.50 Joost zingt Het Dorp van Wim Sonneveld. Menno en Ingrid luisteren verstrengeld toe. Dido kijkt erbij of ze ieder moment niet lekker kan worden.
  vrijdag 23 september 2005 @ 22:02:36 #107
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30871454
22.00 Er wordt een soort memory spel gespeeld. Er liggen ksussens op de grond in rijen van vier bij vier. Daaronder liggen voorwerpen. Om beurten moeten er kussens omgedraaid worden en steekt er een gejuich of gejammer op. Joost is de bedenker van dit spel.
  vrijdag 23 september 2005 @ 22:16:05 #108
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30871983
22.15 Dido vraagt wie er nu een snorretje op Rikkert's foto heeft getekend.
  vrijdag 23 september 2005 @ 22:21:07 #109
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30872165
Er is weer een rondje memory afgelopen. Joost biedt zijn excuses aan voor het zichtbaar zijn van zijn schaamhaar. Hij knipt het normaal bij, maar het is nu al een maand gegroeid.

pi_30872273
22:20 Nathalie en Rob hebben een "serieus" gesprek over de gevoelens van Nathalie. Nathalie zegt dat het steeds beter gaat, Rob zegt dat zij nog steeds haar zelf niet is. Dat ze zichzelf wat meer moet motiveren zich zelf te zijn.
Nathalie: Ja ja
Nathalie: ik denk dat ik als ik thuis ben in een scheur lig om mijn reactie toen Ralph in het huis kwam.
Rob: Ja gevoelens zijn gevoelens die kan je niet spelen
Het gesprek gaat verder over Joost, toen hij bij het hek was. Rob had dit niet gezien, maar zag Nathalie springen.
Het gesprek gaat verder....
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
  vrijdag 23 september 2005 @ 22:38:14 #111
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30872756
22.35 Lieske: "Joost, volgens mij heb jij echt zo'n langgerekte dunne." "En zo'n zak."
Joost: "Nee dat heb ik niet, ik heb wel een lange."
Het gaat nu weer over zijn schaamhaar.

shots van Scanman
  vrijdag 23 september 2005 @ 22:43:45 #112
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30872960
23.40 Dido is aan het kokkerellen geslagen. Ze vraagt of Roel gebakken ui met brood wil. Roel wil het wel proberen.

Hij geeft Lieske een zoen. En staat dan weer op. Lieske: "Waarom ga je nou weer weg?"
  vrijdag 23 september 2005 @ 23:19:01 #113
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30874050
Cartwoman schreef:
Het dieptepunt is bereikt.

Rob heeft een 'spreekkamer' in de tuin, kaarsen eromheen, als ze branden mogen ze bij 'm komen als ze met hem willen praten.
Rob: "ik heb Joost en Nathalie vandaag al gehad."

En het is GEEN grapje.

bij gebrek aan streamverslag
pi_30874149
23:20 Rob gaat zijn "spreekkamer" afsluiten
Als uw hoofd het ene zegt en uw hart het andere, beslis dan eerst of u een beter hoofd dan wel een beter hart hebt.
(Marilyn Von Savant)
pi_30874242
Nathalie, Joost en Menno spelen een spelletje backgammon verder heerst er zichtbare verveling.

tja tot zover van mij.
(Marilyn Von Savant)
pi_30875194
23:56 De rook politie is naar de DBK geroepen en hebben een mededeling Alle volle pakjes sigaretten moeten worden ingeleverd en alle aangebroken pakjes moeten de rokers bij zich houden de asbakken moeten geleegd voor ze naar bed gaan zodat de niet rokers niet kunnen gaan zoeken

Rob tegen Roel: ik heb alle vetrouwen in jou dat je niet zal roken ik ben trots op je
  vrijdag 23 september 2005 @ 23:59:07 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30875207
Een aantal bewoners doet een wedstrijd ui eten. Ingrid wint. Ze ruiken nu wel allemaal lekker uit hun giechel.

Dan moet de rookpolitie naar de dbk. Ze komen later terug en alle sigaretten moeten ingeleverd worden. Ik begrijp dat vanaf nu altijd s'avonds voor het naar bed gaan alle sigaretten ingeleverd moeten worden.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 24 september 2005 @ 00:00:13 #118
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30875237
pi_30875697
Bedankt, vooral de newbie-streamers, goed bezig!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')