quote:Op donderdag 22 september 2005 23:48 schreef Rica het volgende:
[..]
O dan is het Nathalie. Een van hun beide iig.
Inderdaad, ik zei het net al in het Lieske-topic. In het begin was ik verre van een fan van d'r, maar als ik nu zie hoe ze haar behandelen.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan de streams steeds moeilijker aanzien. Wat een walgelijke types zitten erin. Dat is slechts 3 personen leuk vindt is ook wel heel opvallend. Is nog nooit eerder zo erg geweest.
Bij mij is het ook al dramatisch. Om de meeste andere personen zou ik met en grote boog heenlopen als ik ze op straat tegenwkam volgens mij. Ik heb met name een hekel aan de categorie zeikerige vrouwen die overtegenwoordigd is in het huis.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan de streams steeds moeilijker aanzien. Wat een walgelijke types zitten erin. Dat ik slechts 3 personen leuk vindt is ook wel heel opvallend. Is nog nooit eerder zo erg geweest.
helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan de streams steeds moeilijker aanzien. Wat een walgelijke types zitten erin. Dat ik slechts 3 personen leuk vindt is ook wel heel opvallend. Is nog nooit eerder zo erg geweest.
dank voor het lezen:)quote:Op donderdag 22 september 2005 23:49 schreef Lipgloss het volgende:
thanks Wup voor de uitleg
Linda heeft een bord voor dr kop ... in dr intropagina staat dat ze 'te populair is'quote:Op donderdag 22 september 2005 23:49 schreef ruby het volgende:
Linda had niet verwacht dat Roel weer op haar zou stemmen.
Ik wist wel dat niemand op Tanja zou stemmen. Grote bekken, allemaal, maar ondertussen!quote:Op donderdag 22 september 2005 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Talpa heeft het zo gewild.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist wel dat niemand op Tanja zou stemmen. Grote bekken, allemaal, maar ondertussen!
Ze zijn ZO schijnheilig!!![]()
ik weet het niet goed meer, maar volgens mij kwam Bart er op TV altijd een stuk beter uit ...quote:Op donderdag 22 september 2005 23:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zei het net al in het Lieske-topic. In het begin was ik verre van een fan van d'r, maar als ik nu zie hoe ze haar behandelen.. Alsof ze een of andere zwakzinnige is. Terwijl ze als enige (samen met Roel en Ralph en misschien Joost) echt zichzelf is. Maarja, uiteindelijk wint zo iemand toch wel, zie BB1 Bart.
.
De fok poll zegt nu wel iets anders. Daar staat Roel derde.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ja jammer hè? Scanman had dus gelijk met z'n voorspelling. De 3 favorieten (van BB-poll) zijn genomineerd. Hij gaat, denk ik, tussen Lieske en Ralph, Roel blijft nog wel.
Ja, ik snap er ook geen drol van. Allemaal maar weer op Lieske en Ralph terugvallen, met allemaal van die flauwe redenen. Nomineer gewoon diegene die heel de boel naar d'r hand zet. Een sanctie zal BB je daar toch niet voor geven lijkt me?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:50 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist wel dat niemand op Tanja zou stemmen. Grote bekken, allemaal, maar ondertussen!
Ze zijn ZO schijnheilig!!![]()
dat is al eerder gezegd, idd, ook tegen Rob, waarom iedereen van BB hem leek te kennen al... en Rob reageerde toen met zoiets "jullie gaan nog opkijken van me, ik kan er ook niet uitgestemd worden, gebeurt niet"quote:Op donderdag 22 september 2005 23:49 schreef pinkplatinum het volgende:
Horen jullie dat?
Linda zegt dat Rob met iedereen aan het praten was tijdens de selectie en de rest mocht niet communiceren tijdens die selectie..
Bart werd ook altijd genomineerd door de bewoners, zat een keer of 5 op de schopstoel, maar won uiteindelijk wel.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:52 schreef FlowKey het volgende:
[..]
ik weet het niet goed meer, maar volgens mij kwam Bart er op TV altijd een stuk beter uit ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |