Het kan nog erger hoor, ik kende eens iemand die at vier a vijf pakjes Sportlife, at niets anders dan vloeibaar voedsel wat ze zelfs ook ziekelijk wegspoelde met liters water.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef Jammie het volgende:
Hoe lang poetst Lieske alweer haar tanden? Is wel een beetje obsessief gedrag, niet?
zo zie ik het ook hoorquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef milagro het volgende:
Ze ligt er ms niet wakker van, maar je ziet echt wel dat het een beetje steekt.
Ze is daarna ook altijd mega intens heppiedepeppie als Roel dan toch weer haar naar zich toetrekt op de bank, ze straalt dan echt helemaal
Betekent dat nu dat ze roddelt en achterbaks isquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:20 schreef ruby het volgende:
Lieske baalt van een aantal mensen.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
STOP NOU MET POETSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ach die meid moet gewoon ff alles verwerkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Betekent dat nu dat ze roddelt en achterbaks is![]()
Want ze deed net in ieders gezicht heel relaxed
In dat geval : ":r Lieske, zeg dat dan tegen die personen zelf, ipv nu zo achterbaks in de badkamer te lullen met Joost erover"
![]()
![]()
Dat hoop ik zekersteweten ook!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ws. wordt Ralph ook genomineerd en moet in ieder geval Nathalie een ander nominatie gaan bedenken. Maar ik hoop nog steeds dat als zij er uit gaat, of wie dan ook dat ze dan iemand nomineren die dan nog niet genomineerd is.
Tsja, toen ik eenmaal gepost had, kwam ik er achter dat ik een beetje achter de feiten aan liep.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:21 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
O okeey, apart
Bedankt voor het oplossen van mijn vraag van vandaag
WERKELIJK SCHANDALIGquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze gaat ze vanaf vandaag met gelijke munt terug betalen. En gelijk heeft zequote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef milagro het volgende:
[..]
In dat geval : ":r Lieske, zeg dat dan tegen die personen zelf, ipv nu zo achterbaks in de badkamer te lullen met Joost erover"
![]()
![]()
En dat laatste snap ik dan weer niet. Ik vind Ralph echt helemaal niets aan, en van mannelijke ijdeltuiten moet ik al helemaal niets hebben. Oh wacht, je bent een vrouwquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Precies wat ik denk.
Alleen de eerste dagen leek hij me leuk, door z'n verhalen, heeft niet echt een doorsnee kantoorbaantje etc, heeft wel wat van de wereld gezien, maar al snel kwam dat betweterige naar voren, plus dat ik toen de andere bewoners nog amper had gezien.
Nu mag ie van mij weg (Lieske kan ik ook missen als kiespijn, maar die gun ik het om een week verder te komen...als ik tussen die 2 moet kiezen, maar als het om Ralph en Lieske gaat, tja dat is duidelijk)
ja hij zei "je zou toch wat anders aan doen?"quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:25 schreef mijn23 het volgende:
wat zei roel: dat ie op lieske zou wachten?
zei ze ook van wiequote:Op vrijdag 23 september 2005 00:20 schreef ruby het volgende:
Lieske baalt van een aantal mensen.
ze poetst gewoon echt helemaal verkeerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef jalla het volgende:
3 minuten is aanbevolen, lieske doet het keurig, die kan zo in een prodent reclame na afloop
Roel is koelquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:19 schreef milagro het volgende:
[..]
Nou ineens, ik zelf dan vind hem al nooit echt bijzonder, beetje een betwetertje, dat suffe drugspromo geouwehoer , slome stem, en qua uiterlijk ook niets.
Ik vond hem echter vooral de laatste week helemaal niet leuk doen, met name met wat op, dus.
Zelfs tegen Lies maakte hij een rare opmerking, denk ik echt 'wat ben jij een eikel eigenlijk'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |