Inderdaad, ik vind het ook ongelooflijk, niet 1 stem op dat mens!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niet raar dat Lieske één keer genomineerd is, maar dit is inderdaad wel ongelofelijk. Vooral omdat niemand Tanja heeft genomineerd.
nee ik denk echt dat ze niet op haar mogen stemmen tot de baby eris ze gaan toch niet een kapitale kamer kopen compleet als ze er morgen uit kan zijn....quote:Op donderdag 22 september 2005 22:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Word me ook duidlijk waarom ze niet op Tanja stemmen. Ze willen allemaal bij de bevalling zijn, omdat dat natuurlijk wereldnieuws is en denken er ook een graantje van mee te kunnen pikken.
Lieske blijft wel!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Lieske moet blijven... Maak die wijven maar helemaal gestoord in dat huis. Iedere week genomineerd.. iedere week blijven
Morgen die valse streek die ze haar vanmiddag flikten in de uitzending. Nederland heeft vanaf morgen helemaal een goed beeld van wat er gaande is in dat huis. Helemaal als ze dat geslijm naderhand van Tanja, Menno en Ingrid tegen Lieske ook te zien krijgen.
Zat te wachten op je overweeging.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit nog steeds verslagen hier achter de streams over wat er gebeurd is vanavond. Wat is het eigenlijk een walgelijk stelletje in het huis. Ongelooflijk dat Lieske nog steeds bij dit stelletje in de woonkamer zit. Wel heel knap, want ik had die wijven doodgezwegen vanaf vanavond.
doodziek wordt je er van dat GHA GHA GHA poeffffquote:Op donderdag 22 september 2005 22:32 schreef Kinga het volgende:
Jaaaaa hoor! Chantal is weer aant roddelen.
ik wil wel maar kan er bijna niks van verstaan wat ik opvang is dat het over Ralph gaat maar zeker weten doe ik het nietquote:Op donderdag 22 september 2005 22:36 schreef Sassefras het volgende:
ik hoop dat iemand dat gesprek tussen Nat en Chantal streamt.... ik ben wel benieuwd wat er allemaal gezegd wordt.
Ik versta d'r vrij weinig vanquote:Op donderdag 22 september 2005 22:36 schreef Sassefras het volgende:
ik hoop dat iemand dat gesprek tussen Nat en Chantal streamt.... ik ben wel benieuwd wat er allemaal gezegd wordt.
Beter dan Menno z'n reactie op de reden van Ralphquote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Vonden jullie ook niet dat Lieske wel helemaal geweldig reageerde op al die nominaties.
Ik von dhet grote klasse
Was effe bang dat ze in huilen zou uitbarsten maar ze hield zich goedquote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Vonden jullie ook niet dat Lieske wel helemaal geweldig reageerde op al die nominaties.
Ik von dhet grote klasse
zoals ze vanmiddag al zei had ze zich de afgelopen week zo opgesteld dat ze hoopte dat men haar zou nomineren want ze wil het huis uitquote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik von dhet grote klasse
ik volg het helemaalquote:Op donderdag 22 september 2005 22:36 schreef Sassefras het volgende:
Dat ze alles live hebben laten zien is heel goed geweest voor ralph en vooral Lieske. Wat haar vanavond is overkomen gun je toch niemand en zeker niet de jongste in zo'n groep.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:36 schreef flugeltje het volgende:
Heb nét ff op de site van Talpa gekeken, de reacties daar op de nominaties liegen er ook niet om zeg....
er zal heus nog wel een gemeenschappelijke opdracht komen......want dit is natuurlijk een opdracht van niks............quote:Op donderdag 22 september 2005 22:38 schreef Tourniquet het volgende:
Is het niet roken van 3 personen (2 eigenlijk) nu de hele weekopdracht, of krijgen ze dinsdag nog een "doe" opdracht?
Ja, het is een trutje, maar ze is leuk en lief. Roel of Lieske mag winnen van mij.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik von dhet grote klasse
Het was zeker grote klasse en dat voor een meid van 19.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Ik von dhet grote klasse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |