abonnement Unibet Coolblue
pi_30840213
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:15 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ja...en nee
In eerste instantie dacht ik ook dat ze net iets te snel mee wilde doen máár gezin haar opmerkingen de hele dag vandaag tussendoor ( ik wil niet continu de lul zijn bij de rest omdat ik een uitzonderingspositie krijg van BB...) denk ik toch dat het spontaan was.
Pas toen ze door kreeg dat ze eigenlijk Chantal én Dido spaarde kreeg ze even spijt om zich vervolgens toch weer te *vermannen* .
[..]
Juist door die opmerkingen voel ik nattigheid
quote:
Milagro toch, je onderschat kutnijd, Lieske heeft een lief koppie en de dames zien haar liever gaan
Neuh, maar ik geloof niet dat het bij alle dames kutnijd is.
Dido heeft Lieske zelf al eerder gezegd wat haar stoorde, dus dat wist Lies al.
Van haar zou het kutnijd kunnen zijn dus, van Chantal ook.

Van Linda, mwoah, waarom Ik heb niet het idee dat Linda daar mee bezig is, ueberhaupt dat er iets omgaat in haar, behalve sex en drank
En Ingrid, nee, geloof bij haar echt dat het is omdat ze met Lies het minste heeft.
Eerder had ze anders wel Dido genomineerd, want die zat toen ook met Menno te klooien, althans dat dacht Ingrid (dat is later weer uitgesproken).
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30840238
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:18 schreef APK het volgende:

[..]

Heeft iemand een Cap

Die gast verdient een eigen topic!

Volgende week komt hij namelijk terug.
U vraagt, wij leveren

Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  donderdag 22 september 2005 @ 22:25:13 #253
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_30840277
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:24 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

U vraagt, wij leveren

[afbeelding]
Is dat een vrouw of een man?
  donderdag 22 september 2005 @ 22:26:07 #254
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30840308
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:24 schreef beaverhausen het volgende:

[..]

U vraagt, wij leveren

[afbeelding]
Hij is leuk.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_30840310
Ik vind het maar een engerd, net als zn vader.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_30840357
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:09 schreef Flyduck het volgende:
DOCHTER VAN ROB MOET CLOSE UP IN BEELD VERDOMME!!!!!!!!!!!!#@$#$#$
Dit vind ik een goeie opmerking! Maybe volgende week?
pi_30841604
Waarom hadden Bridget en Ruud bijna "ruzie" om? Ik heb de rest op internet niet gezien namelijk.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30841810
Over welk fietsincident had Roel het nou toen hij Linda nomineerde?
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30841815
quote:
Op donderdag 22 september 2005 22:59 schreef ruby het volgende:
Waarom hadden Bridget en Ruud bijna "ruzie" om? Ik heb de rest op internet niet gezien namelijk.
die hebben toch iedere keer bijna ruzie?
pi_30841886
Hmm, dat zie ik niet echt als ruzie. Meer een soort act waarbij ze elkaar een beetje afzeiken.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30842259
zo bedoelde ik het ook een beetje
pi_30842908
Maar ergens in dit topic stond dat ze bijna bonje hadden, dus vandaar mijn vraag. Ik dacht, misschien was er wel wat loos ofzo.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_30850913
Ik vond die planten scene nou niet om te gillen, maar waarschijnlijk was ie in het echt leuker.
  † In Memoriam † vrijdag 23 september 2005 @ 10:45:24 #264
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_30851686
quote:
Op donderdag 22 september 2005 21:50 schreef milagro het volgende:
Doe es uitleguh aan mij

Hoezodatenzo?
Nou eeh, 2 dingen:

- Iedereen klaagde de hele week alleen maar over Tanja en wat gebeurt er bij de nominaties: niemand stemde op Tanja...

- Nóg erger is dat de dames van het roddelkransje allemaal Lieske nomineerden, dat is dus vantevoren overlegd, en het échte lachtertje is de schijnheilige argumentatie: Door het leeftijdsverschil is er geen klik...
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 september 2005 @ 15:27:44 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_30859505
Zit nu de video te kijken. Wat een schandalige manipul;atie. Dat de deelnemers hypocriete hufters zijn zonder echte ballen is nu wel duidelijk. We kiezen gewoon Lieske, makkelijk slachtoffer. Maar wat me nog het meest irriteert is dat er in de grote Tanja-show geen middel wordt geswchuwd om de kijkers te manipuleren.

Hoe kon Tanja in hemelsnaam weten wat de weekopdracht zou worden voordat Bridgit het had verteld ? Wat een volksverlakkerij.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')