Nee, net een puurjointje gedraaid.quote:
That 2quote:
En Henk !quote:Op donderdag 22 september 2005 21:05 schreef fembol het volgende:
Maar we willen details van Pim!!
Nou ik had vorig weekend even met dr gepraat en toen heb ik dr nummer gevraagd en nu gaan we morgen iets drinken..gewoon bij de universiteit hoor..tis geen date ofzo! maar ze is wel leuk en ze maakte een grapje dat ze jaloers was op Rianne (meisje waarmee ik gezoend had), dus nu ga ik wel even uitvinden of ik kans maak natuurlijkquote:Op donderdag 22 september 2005 21:05 schreef fembol het volgende:
Maar we willen details van Pim!!
Neuken!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:08 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nou ik had vorig weekend even met dr gepraat en toen heb ik dr nummer gevraagd en nu gaan we morgen iets drinken..gewoon bij de universiteit hoor..tis geen date ofzo! maar ze is wel leuk en ze maakte een grapje dat ze jaloers was op Rianne (meisje waarmee ik gezoend had), dus nu ga ik wel even uitvinden of ik kans maak natuurlijk
Go Pim! Go Pim!quote:Op donderdag 22 september 2005 21:08 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nou ik had vorig weekend even met dr gepraat en toen heb ik dr nummer gevraagd en nu gaan we morgen iets drinken..gewoon bij de universiteit hoor..tis geen date ofzo! maar ze is wel leuk en ze maakte een grapje dat ze jaloers was op Rianne (meisje waarmee ik gezoend had), dus nu ga ik wel even uitvinden of ik kans maak natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |