Tot de eerste storing.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:23 schreef Cynix ® het volgende:
Ik gok 20:37 uur
Als ik een doel had gehad was ik hier sowieso niet geweestquote:Op donderdag 22 september 2005 20:26 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je doel is
Dat is waarquote:Op donderdag 22 september 2005 20:28 schreef misterDre het volgende:
[..]
Als ik een doel had gehad was ik hier sowieso niet geweest![]()
proteststemmenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:29 schreef scanman01 het volgende:
Maar zei de stem nou ook al dat ze in de live live moeten nomineren (dat las ik vanmiddag ook al ergens).
Er is gisteren al door de bewoners genomineerd. Moeten ze het overnieuw doen? En zo ja, waarom? Heeft Tanja te veel stemmen gekregen? Moet het overnieuw vanwege stemafspraken?
Allemaal heel vaag. Nu Tanja ook al de babykamer krijgt te zien en de kijker hoeveel moeite BB doet voor deze baby, gaat ze er inderdaad nooit meer uit. De mensen die al die tijd hebben geroepen dat Tanja er niet uitgestemd kan worden, krijgn toch gelijk.
Dat doen ze ook niet... ze passen het aanquote:Op donderdag 22 september 2005 20:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
proteststemmen
Talpa moet niet denken dat ze mij ff voor kunnen kauwen wie er wel of niet in moet blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |