We gaan zondag naar de biosquote:Op donderdag 22 september 2005 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah kijk, das lekker. Wanneer komt ze slapen?![]()
[..]
Doe maar niet he.
Wat een kutdag. Dan zou ik liever op zaterdagavond gaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
We gaan zondag naar de bios(hoe onorigineel
) en dan zie ik wel verder
Dan moet ze werkenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een kutdag. Dan zou ik liever op zaterdagavond gaan.![]()
Jammer.quote:
Ah tegenvallertje. Tsja, dan maar zondag. Hoe heet ze btw?quote:
Ik wilde eigenlijk morgen, maar zij had liever zondagquote:Op donderdag 22 september 2005 19:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jammer.![]()
[..]
Ah tegenvallertje. Tsja, dan maar zondag. Hoe heet ze btw?
namen die met Ing- beginnenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk morgen, maar zij had liever zondag
Ze heet Ingrid![]()
Leuke naam.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk morgen, maar zij had liever zondag
Ze heet Ingrid![]()
Jou naam begint met Imbquote:
De naam interesseert me meestal niet zoveelquote:
en dus?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
En dan ook nog 'es Imberr als username hebben![]()
![]()
Mwa, ik krijg wel voorkeur voor bepaalde namenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
De naam interesseert me meestal niet zoveel
Ik heb liever een Karin dan een Sonja.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
De naam interesseert me meestal niet zoveel
Ach als ze maar leuk lief slim en knap zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 19:23 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mwa, ik krijg wel voorkeur voor bepaalde namen
Maaike doet af, ik ken 2 enorm lelijke wijven die zo heten, daar heb ik een trauma van
Of een Lottequote:Op donderdag 22 september 2005 19:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb liever een Karin dan een Sonja.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |