We gaan zondag naar de biosquote:Op donderdag 22 september 2005 19:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah kijk, das lekker. Wanneer komt ze slapen?![]()
[..]
Doe maar niet he.
Wat een kutdag. Dan zou ik liever op zaterdagavond gaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
We gaan zondag naar de bios(hoe onorigineel
) en dan zie ik wel verder
Dan moet ze werkenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat een kutdag. Dan zou ik liever op zaterdagavond gaan.![]()
Jammer.quote:
Ah tegenvallertje. Tsja, dan maar zondag. Hoe heet ze btw?quote:
Ik wilde eigenlijk morgen, maar zij had liever zondagquote:Op donderdag 22 september 2005 19:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jammer.![]()
[..]
Ah tegenvallertje. Tsja, dan maar zondag. Hoe heet ze btw?
namen die met Ing- beginnenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk morgen, maar zij had liever zondag
Ze heet Ingrid![]()
Leuke naam.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk morgen, maar zij had liever zondag
Ze heet Ingrid![]()
Jou naam begint met Imbquote:
De naam interesseert me meestal niet zoveelquote:
en dus?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
En dan ook nog 'es Imberr als username hebben![]()
![]()
Mwa, ik krijg wel voorkeur voor bepaalde namenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
De naam interesseert me meestal niet zoveel
Ik heb liever een Karin dan een Sonja.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
De naam interesseert me meestal niet zoveel
Ach als ze maar leuk lief slim en knap zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 19:23 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Mwa, ik krijg wel voorkeur voor bepaalde namen
Maaike doet af, ik ken 2 enorm lelijke wijven die zo heten, daar heb ik een trauma van
Of een Lottequote:Op donderdag 22 september 2005 19:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb liever een Karin dan een Sonja.![]()
Wie heet er nou Marysequote:Op donderdag 22 september 2005 19:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Maryse vind ik ook wel een mooie naam maar wel een beetje vreemd
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:26 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Wie heet er nou Maryse![]()
![]()
![]()
![]()
Lotte vind ik ook een erg mooie naam. Angelique is echt zo'n kampnaam.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Of een Lotte
of angelique (ofzo)
Maryse vind ik ook wel een mooie naam maar wel een beetje vreemd
Ans is saaier.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:26 schreef Imberr het volgende:
of Ingeborg![]()
ik ben wel blij dat ik gewoon Inge heet.. ookal is dat 1 van de saaiste namen die bestaan (voor meisjes dan)
![]()
![]()
Als ik een Lotte zie dan wil ik er gelijk opquote:Op donderdag 22 september 2005 19:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lotte vind ik ook een erg mooie naam. Angelique is echt zo'n kampnaam.
Karlijnquote:Op donderdag 22 september 2005 19:27 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Als ik een Lotte zie dan wil ik er gelijk op
Nee serieus ik voel me serieus aangetrokken tot meisjes met mooie namen
Twee jaar terug was er in San Francisco een "Kelsey".quote:
Tsja...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:30 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Maar ach als de naam het enige is wat ze mee heeft...
ik heb een namenschrift waar ik allemaal leuke namen in schrijf zodat ik later, als ik kindjes heb, makkelijker een naam kan kiezenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:29 schreef DaMook het volgende:
Toen kwamen er ineens allemaal namen langs
quote:Op donderdag 22 september 2005 19:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb een namenschrift waar ik allemaal leuke namen in schrijf zodat ik later, als ik kindjes heb, makkelijker een naam kan kiezen![]()
![]()
![]()
Zoiets zei ik net ook alquote:Op donderdag 22 september 2005 19:30 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Maar ach als de naam het enige is wat ze mee heeft...
Maar daar las iedereen overheen omdat ze het te druk hebben met namen noemenquote:Op donderdag 22 september 2005 19:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach als ze maar leuk lief slim en knap zijn
Omdat dat over het algemeen wordt opgevat als jongensnaam..?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:30 schreef freiss het volgende:
Ik vind soms die namen tegenwoordig wel erg. Ze moeten dan perse "origineel" zijn. Waarom niet gewoon Jan-Willem oid?
Frank is oko een erg mooie naamquote:Op donderdag 22 september 2005 19:30 schreef freiss het volgende:
Ik vind soms die namen tegenwoordig wel erg. Ze moeten dan perse "origineel" zijn. Waarom niet gewoon Jan-Willem oid?
Ja, hehe, ik bedoel dus ook jongens enz. Waarom dan iets van Brooklyn oid?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:31 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Omdat dat over het algemeen wordt opgevat als jongensnaam..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |