Aan een titel kan ik niet echt veel opmaken hoor. Maarjaquote:Op donderdag 22 september 2005 18:36 schreef Jaguarized het volgende:
Dat maakt niet uit. Als de titel aanslaat kan je het nummer alsnog downloaden kopen.
idd, postopkrikken dat is het "nut"quote:Op donderdag 22 september 2005 18:32 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat hebben die: wat luister je nu topics voor nut? Alsof iemand leest wat jij luistert?
issut stoer om heul veul posts te hebben?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
idd, postopkrikken dat is het "nut"
Bij de volgende ben ik alweer weg denk ikquote:Op donderdag 22 september 2005 18:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Als de titel aanslaat kan je het nummer alsnog downloaden kopen.
[..]
Doe jij de volgende.
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
damook!!![]()
had jij nu vakantie ofzoiets?
![]()
Ja man wist je dat niet?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:40 schreef spenky het volgende:
[..]
issut stoer om heul veul posts te hebben?
Een milkshake misschien?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:35 schreef Imberr het volgende:
ik heb niks gegeten vanavondhadden spaghetti maar daar had ik geen zin in
dalijk maar ff naar de winkel ofzo
Dan kan heel ONZ ook wel opgedoekt worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
idd, postopkrikken dat is het "nut"
Op de TTT's en andere leuke topics naquote:Op donderdag 22 september 2005 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan kan heel ONZ ook wel opgedoekt worden.![]()
Dat heb ik net ook gehadquote:Op donderdag 22 september 2005 18:42 schreef spenky het volgende:
mensen en kinder en meisjesik ga eten
Lasagne
ja, dat vult ook echtquote:
jij ook al lasagne?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:42 schreef spenky het volgende:
mensen en kinder en meisjesik ga eten
Lasagne
schijnbaar.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:40 schreef spenky het volgende:
[..]
issut stoer om heul veul posts te hebben?
Meer dan de helft van de topics is er echt geen ruk aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Op de TTT's en andere leuke topics na
quote:Op donderdag 22 september 2005 18:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan kan heel ONZ ook wel opgedoekt worden.![]()
Mijn moeder heeft net alles wat over was naar ons buurmeisje gebrachtquote:Op donderdag 22 september 2005 18:43 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja, dat vult ook echt![]()
[..]
jij ook al lasagne?tis niet eerlijk
ik wil ooook
![]()
Volgens mij heb jij dan wel een probleem aangezien 80% van jouw berichten in ONZ wordt gepost.quote:
Ja! leuk wa.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dan wel een probleem aangezien 80% van jouw berichten in ONZ wordt gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |