Het bleek dat ze meer hadden dan ze zeiden ofzoiets heb ik opgevangenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:22 schreef flugeltje het volgende:
Okay, om vier uur vannacht hadden ze er ongeveer 14.000, een uurtje later zijn ze naar bed gegaan. Laten we zeggen dat ze er toen zo'n 15.000 hadden.
Ze zijn vanmiddag pas rond half twee begonnen. Dan zouden ze er in pakweg 4 uur tijd nog eens 16.000 gemaakt hebben?
Dat zijn er dus 4000 per uur, is dus ongeveer 1 mapje per seconde...
Kan dus niet... PUNT!
Dat kan ook niet. Ze wilden niet voorniets vanmiddag al stoppen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook, al een tijdje ja
Ik geloof er trouwens niks van dat ze die opdracht gehaald hebben..
Yepz, voor de kijkers. Zo komt het misschien nog geloofwaardig over als ze vanavond vertellen dat het gelukt is.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:35 schreef nicoleV het volgende:
moest Rob net doen alsof
Dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:36 schreef Debbus het volgende:
[..]
Yepz, voor de kijkers. Zo komt het misschien nog geloofwaardig over als ze vanavond vertellen dat het gelukt is.
Dan hebben ze het zeker niet gehaald, want alles van Sjankwal moet je juist het tegenovergestelde van nemen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:34 schreef Knurkie het volgende:
chantal zegt dat ze het wel gehaald hebben ze hebben zoveel gedaan
haha ja iddquote:Op donderdag 22 september 2005 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan hebben ze het zeker niet gehaald, want alles van Sjankwal moet je juist het tegenovergestelde van nemen.
Euhh... zij moeten paranoia worden, wij niet!quote:Op donderdag 22 september 2005 18:32 schreef flugeltje het volgende:
Als BB nu vanavond zegt dat ze het wél gehaald hebben ga ik dat dus niet geloven... Zou het wéér een complot zijn?
Klopt Chantal overdrijft vreselijkquote:Op donderdag 22 september 2005 18:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan hebben ze het zeker niet gehaald, want alles van Sjankwal moet je juist het tegenovergestelde van nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |