quote:Op donderdag 22 september 2005 18:06 schreef eborn het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.bigbrother5.uitnederland.nl/
klokje van het bubbelbad staat 1,5 uur achterquote:Op donderdag 22 september 2005 18:07 schreef NG het volgende:
Wat lullen ze nou over BigBrother-tijd / Reallife-tijd?
Ik zou het enger vinden als hij het niet had gezienquote:Op donderdag 22 september 2005 18:08 schreef Kokstra het volgende:
Rob had het over de tieten van Lieske en dat hij de tieten van zijn dochter ook wel eens had gezien.
Dat je het even weet.
hahaquote:Op donderdag 22 september 2005 18:06 schreef newsman het volgende:
Tanja, flikker nou is op met die kut stofzuiger.
Ik geloof er niets van....quote:18:01Winnie genomineerd
Het was bloed, zweet en tranen. Maar de Weekopdracht lijkt toch gehaald. Althans dat denken de Bewoners. Rob beweert dat er meer dan 31.000 mapjes zijn gevuld. “Laten we er nog een paar extra doen.” stelt hij voor , dan weten we zeker dat we het gehaald hebben. Roel en Rob weten in ieder geval al wie ze gaan nomineren vanavond, namelijk Winnie de Poeh.
en waarom hebben wij de tieten van zn dochter nog niet gezien ????? nou?nou?nou?nou?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:08 schreef Kokstra het volgende:
Rob had het over de tieten van Lieske en dat hij de tieten van zijn dochter ook wel eens had gezien.
Dat je het even weet.
Ah gatsie zeg..quote:Op donderdag 22 september 2005 18:08 schreef Kokstra het volgende:
Dat je het even weet.
Ik heb het in Firefox gedaan, misschien werkt het in Internet Explorer inderdaad nietquote:Op donderdag 22 september 2005 18:13 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat lukte niet(ben blond en vrouw)
ok dan is dat het haha gelukkig ligt het niet aan mijquote:Op donderdag 22 september 2005 18:14 schreef eborn het volgende:
[..]
Ik heb het in Firefox gedaan, misschien werkt het in Internet Explorer inderdaad niet
ik dacht 18000 maar weet niet heel zekerquote:Op donderdag 22 september 2005 18:17 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, hoeveel mapjes moesten ze vanochtend ook alweer?
Dan gaat Flugel ff rekenen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |