En en je vervangt het voor een nieuw luchtjequote:Op donderdag 22 september 2005 16:57 schreef wokje het volgende:
probeer thioureum
Dat werkt altijd om stank weg te krijgen
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:58 schreef Lucille het volgende:
Misschien een tas kopen voor de boodschappen?
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef Waxxer het volgende:
Ik zei nog: "Geniet er maar van, dit zijn heeell dure kippenlevers geworden.
Ik wéét hoe het ruikt geloof me.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:53 schreef Waxxer het volgende:
Je wilt niet wéten hoe dat ruikt, echt niet.....
mits op tijdquote:Op donderdag 22 september 2005 16:55 schreef Chriz2k het volgende:
Een echte man had het opgegeten.
Drie maanden in een rugzak. Die schimmellucht zit er nou nog in. En het brood was veranderd in groen poederquote:Op donderdag 22 september 2005 20:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik had een keer mijn brood op mijn werk in mijn locker laten liggen voor ik drie weken met vakantie ging. Na anderhalve week hebben ze mijn kastje opengebroken om te kijken waar die lucht vandaan kwam.
Goed hè! En natuurlijk wat condens hier en daar. Op de een of andere manier ruikt het dan ook naar een donker bos...quote:Op donderdag 22 september 2005 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drie maanden in een rugzak. Die schimmellucht zit er nou nog in. En het brood was veranderd in groen poeder
Ik heb mn bammetje 5 maanden lang op school (in groep 3) in een plastic zakje laten zittenquote:Op donderdag 22 september 2005 21:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Drie maanden in een rugzak. Die schimmellucht zit er nou nog in. En het brood was veranderd in groen poeder
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:55 schreef Chriz2k het volgende:
Een echte man had het opgegeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |