abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 september 2005 @ 15:47:02 #1
128678 CGJung
Live with Passion
pi_30826563
Chantal blèrt veel, maar wat is eigenlijk haar levenservaring.
We weten van Lieske dat haar levenservaring niet groot/veel is, maar ze heeft wel een (studenten)leven en heeft op ballet gezeten.
Rob heeft op 16-jarige leeftijd een deel van zijn been verloren en is daardoor niet de nieuwe Johan Cruijff van Nederland geworden. Hij had het in zijn jeugd niet breed. Hij heeft ook een informatiezuil uitgevonden. (ik weet niet of hij dat al heeft verteld, maar het stond ergens op het Net)
Roel is niet geinteresseerd in levenservaring, hij vindt wiet interessanter.
Joost......
Tanja, daar is al tevell over gezegd....
Wie weet meer....(toch Liekse...???)
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
pi_30826801
Als ik ze zo hoor heeft Dido de levenservaring van een prinses op de erwt, die er nooit afgekomen is.
Roel doet alsof hij de wereld heeft gezien, maar een trip is niet automatisch reis, helaas voor hem
Rob, ach ja, Rob, nuff sed.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 22 september 2005 @ 16:00:01 #3
128678 CGJung
Live with Passion
pi_30826991
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:54 schreef SocialDisorder het volgende:
Als ik ze zo hoor heeft Dido de levenservaring van een prinses op de erwt, die er nooit afgekomen is.
Roel doet alsof hij de wereld heeft gezien, maar een trip is niet automatisch reis, helaas voor hem
Rob, ach ja, Rob, nuff sed.
Valt me ook op dat niemand zijn/haar ervaringen gebruikt om Lieske wat beter in de groep te laten vallen. Duimen, blowen, blèren en de ADHD van Joost zijn OK, de studentenverhalen van Lieske niet??? Heeft iemand haar als eens gevraagd over haar balletleven??? Toch iets waar Ingrid en Lieske iets gemeen hebben, dansen dus???
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
pi_30827036
Paaldansen en ballet zijn twee verschillende dingen
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_30827110
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Paaldansen en ballet zijn twee verschillende dingen
  donderdag 22 september 2005 @ 16:15:11 #6
128678 CGJung
Live with Passion
pi_30827453
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Paaldansen en ballet zijn twee verschillende dingen
Sommige balletdansers hebben een paal, ech waar
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
pi_30827694
ik heb nu twee of drie keer die BB gezien, en de mensen zijn ZOOO voorspelbaar. Anderen zie je niet eens. Zag gisteren voor het eerst dat er een Nathalie (???) rondhuppelde......kon niet eens een ei koken.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 22 september 2005 @ 16:27:10 #8
128678 CGJung
Live with Passion
pi_30827890
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:21 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb nu twee of drie keer die BB gezien, en de mensen zijn ZOOO voorspelbaar. Anderen zie je niet eens. Zag gisteren voor het eerst dat er een Nathalie (???) rondhuppelde......kon niet eens een ei koken.
Kan ik ook niet, maar ik lust dan ook geen gekookte eieren Daarom zal ik ze nooit koken ik zal het niet aanbieden, ik kan niet eens in de buurt staan of zitten van iemand die een nog vers en warm gekookt ei eet. <- kwam wel uit een ei, weetjewelweetjeniet?
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
pi_30828407
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:27 schreef CGJung het volgende:

[..]

Kan ik ook niet, maar ik lust dan ook geen gekookte eieren Daarom zal ik ze nooit koken ik zal het niet aanbieden, ik kan niet eens in de buurt staan of zitten van iemand die een nog vers en warm gekookt ei eet. <- kwam wel uit een ei, weetjewelweetjeniet?
lekkâh joh zoon zaggekook ètje, lekkâh slobberûh op zoon zaggekook ètje, dat dat ègeil lekkah ovâh je handûh loop..........
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  donderdag 22 september 2005 @ 16:45:39 #10
128678 CGJung
Live with Passion
pi_30828550
quote:
Op donderdag 22 september 2005 16:41 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

lekkâh joh zoon zaggekook ètje, lekkâh slobberûh op zoon zaggekook ètje, dat dat ègeil lekkah ovâh je handûh loop..........
Dan ga ik nog liever met Chantal bekken (tenzij ze een eitje heb weggewerkt, dus)
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
  Admin donderdag 22 september 2005 @ 18:47:54 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_30832216
En dit kon niet in de andere topics want?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 22 september 2005 @ 19:01:39 #12
128678 CGJung
Live with Passion
pi_30832582
quote:
Op donderdag 22 september 2005 18:47 schreef yvonne het volgende:
En dit kon niet in de andere topics want?
Weet ik ook niet, gebeurde gewoon. Er werd al sowieso verzocht om niet alles te doen in Commentaar op de streams etc...

Indien:
a) je het topic niet leuk of boeiend vindt;
b) mij niet leuk vindt
c) eieren niet leuk vindt
d) fan bent van Chantal
e) andere moverende redenen
f) gewoon geen motivatie hebt


Mijn oprechte excuses
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')