7. Matchmaker (edit)quote:Op zondag 6 november 2005 18:07 schreef _wie het volgende:
pas op 14 november weer een nieuwe afl.
Ik heb ondertussen al opgehaald via de nodige kanalenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:23 schreef neggix het volgende:
[..]
7. Matchmaker (edit)
First aired: 11/7/2005
Zou toch uit moeten komen
Victoria was een welkome aanvulling inderdaad. Vooral in het begin van de 13de aflevering had ze een mooie decolletéquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:29 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Victoria is leuk! en Barney heeft weer een leuke blogpost nu!
Ik verwacht ook niet dat het al te lang zal duren eerlijk gezegd. Ze hebben hun eigen werkveld ook al redelijk beperkt met de titel van de serie.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:25 schreef Bigs het volgende:
Toch weet ik niet of de de serie interessant kunnen houden. Ik bedoel het Ted-Robin verhaal heb ik eigenlijk wel een beetje gezien (als het nu nog iets wordt zou het erg flauw zijn).
maar ze is dan ook van (verre) nederlandse afkomst volgens mij, dus dat is normaal;quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:11 schreef Joepie het volgende:
leukste serie sinds tijden, maar ik ben bevooroordeeld, want die Robin is een ongelofelijk lekker wijf![]()
Dat kan toch eigenlijk ook niet. In de 1e aflevering zegt die aan het einde tegen zen kinderen: ... And that's how I meet your aunt Robin. AUNT ROBIN!? I thaught this was about how you met mom?quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:25 schreef Bigs het volgende:
Toch weet ik niet of de de serie interessant kunnen houden. Ik bedoel het Ted-Robin verhaal heb ik eigenlijk wel een beetje gezien (als het nu nog iets wordt zou het erg flauw zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |