abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:53:15 #176
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_31706753
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:48 schreef Koalabier het volgende:

[..]

Ja joh Robby! niet zo'n grote bek tegen Kopieermachine...

Ps. hij heeft wel gelijk..

Die TS moet gewoon niet zo zeiken..
wat ik uit zijn verhaal begrijp is dat hij zelf ook op het VMBO heeft gezeten.. oh.. wacht dat bestond nog niet.. ik bedoel dus de LOM school.

ik zal niet zoveel verkondigen, maar uit de OP blijft dat de TS' zijn intelligentiequotiënt nog niet zo ver ontwikkeld is.
Ja... echt!
pi_31706786
Leest het topic eens door kopieermans en vrienden...
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:57:11 #178
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_31706867
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:54 schreef Robbie1979 het volgende:
Leest het topic eens door kopieermans en vrienden...
verwacht je nu van mij dat ik mijn Niveau ga verlagen door jou nutteloze en nergens-opslaande post's te lezen ?

Nee dank je, ik heb genoeg onzin gelezen vandaag.
Ja... echt!
pi_31706884
Je neemt wel de moeite te reageren...

En om je het lezen te besparen: ik ben universitair afgestudeerd...
  woensdag 26 oktober 2005 @ 19:01:28 #180
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_31706950
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:57 schreef Robbie1979 het volgende:
Je neemt wel de moeite te reageren...

En om je het lezen te besparen: ik ben universitair afgestudeerd...
Als je universitair bent afgestudeerd had ik toch wel wat meer inzicht verwacht, wat niet blijkt afgaande jou post geschiedenis in dit topic.

ik kwam eigelijk niet om je af te zeiken( hoewel ik net even de verleiding niet kon weerstaan..)

Maar wat ik bedoel te zeggen, hier op Fok! word een monograam beeld geschept over het VMBO onderwijs, en wat meestal ook niet klopt....

'Jullie' hebben het altijd over de Allochtone groep VMBO'ers , maar weet je eigelijk wel waarom hun op VMBO zitten ?

Oke.. er zijn een boel Allochtone jongeren die er met de pet naar gooien.. En die een beetje de straatjochies uithangen, en het geen reet uitmaakt of ze wel of niet mensen beledigen of pijn doen (mentaal en Fysiek) op welke manier dan ook
Over die groep ben ik het totaal eens wat jullie over die VMBO'ers zeggen..

Maar er is ook een andere groep, die is degelijk wel die wel gewoon netjes zijn.... geen andere mensen lastig vallen, die graag de nederlandse normen en waarden willen naleven en leren.

wat ik bedoel.. Schep alsjeblieft niet zo'n monograam beeld over het VMBO onderwijs.. wees bij dat dat jong spul niet los op straat loopt en je fiets jat en dan bedoel ik uiteraard niet allochtonen in het speciaal..

BLABLABLA ( kan nog langer verhaal posten maar mijn arm begint te slapen )

[ Bericht 41% gewijzigd door KopieerMachine op 26-10-2005 19:08:07 (Even een lap tekst erbij :)) ]
Ja... echt!
pi_31707123
Het feit dat de website van de desbetreffende school vermeld dat 'het ontwikkelen van sociaal gedrag' van net zo groot belang is als het verwerven van vakinhoudelijke kennis, zegt mij genoeg...
pi_31707629
quote:
Op donderdag 22 september 2005 15:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Het antwoord op de TS: op het VMBO kan iedereen komen die laag scoort op de Citotoets en daarnaast niets wilt opsteken van de actualiteiten. Doordat de ouders tekortschieten, denken die leerlingen dat alles geoorloofd is: ze kennen geen onderscheid tussen goed en kwaad.
Deze vraag is eigenlijk gericht tot bijna iedereen hier.
Hoe komen jullie er in vredesnaam bij, dat VMBO leerlingen het verschil tussen goed en kwaad niet kennen.
Ga die studentenfeesten maar eens af, en oordeel dan weer.
Denigreren is makkelijk wanneer je niet verder bent gekomen, dan je boeken en je computer.
Tussen alle rangen en standen, zitten ettertjes.
De mensen die volledig ontsporen, (denk aan meervoudige moorden) hebben juist een hoog IQ.
Ik geloof er dan ook heilig in, dat die mensen van het VMBO gewoon niet uitgekookt (achterbaks) genoeg zijn, om hun idiote gedrag weg te moffelen, maar op elke school zitten ettertjes hoor.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 08:15:50 #183
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_31716851
Je hebt last van rukkers en sukkels.
Rij dan ook niet door het Ghetto, man. Je bent te goed voor die streek; rij om!
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
pi_31719031
vmbors TL richting en GL gaan nog wel, maar Kader Zit ik in de bus staan al die gastjes van 12/14 jaar bij het busstation stappen in en gaan er na 2 haltes uit om op school te komen.. WAAR GAAT DAT HEEN OFZO, krijgen ze geen opvoeding thuis ofzo? Allemaal verwende kiddies die met hun BLING BLING spulltjes lopen op te scheppen, maken een puin zooi dat wil je niet weten en er zijn altijd vechtpartijen op die scholen omfg?

Je gaat toch niet voor 200 meter met de bus?! en als je ze even verkeerd aankijkt wordt er al naar je kop gezeikt. Mja klasse VMBO vmbo gaat het echt maken in de toekomst, het is een verkapte rotzooi geworden. Breng TL en GL naar Havo Niveau en gooi die kader en blabla naar mavo ofzo. Ben je gelijk van dat gezeik af.

TL en GL is zowat havo niveau
weet niet...weet niet...weet niet...
pi_31719162
Hehe als ik naar mn werk fiets kom ik ook langs zo'n MBO bouwschool, proberen ze af en toe ook tevergeefs stoere gebaren te maken naar mensen die langsfietsen. Ik moet er altijd wel om lachen

Jammer genoeg hebben die stoere jongens nu een weekje schoolvakantie
  donderdag 27 oktober 2005 @ 11:00:03 #186
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_31719269
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:50 schreef trebbors het volgende:
vmbors TL richting en GL gaan nog wel, maar Kader Zit ik in de bus staan al die gastjes van 12/14 jaar bij het busstation stappen in en gaan er na 2 haltes uit om op school te komen.. WAAR GAAT DAT HEEN OFZO, krijgen ze geen opvoeding thuis ofzo? Allemaal verwende kiddies die met hun BLING BLING spulltjes lopen op te scheppen, maken een puin zooi dat wil je niet weten en er zijn altijd vechtpartijen op die scholen omfg?

Je gaat toch niet voor 200 meter met de bus?! en als je ze even verkeerd aankijkt wordt er al naar je kop gezeikt. Mja klasse VMBO vmbo gaat het echt maken in de toekomst, het is een verkapte rotzooi geworden. Breng TL en GL naar Havo Niveau en gooi die kader en blabla naar mavo ofzo. Ben je gelijk van dat gezeik af.

TL en GL is zowat havo niveau
Kopieermachine = VMBO-TL ... ik heb dan zelf ook geen idee wat ik überhaupt op het VMBO zit.. ik was op de basis school een 'Major Fuckup'
Zelfs mijn leerkrachten vinden dat ik onder mijn huidige niveau werk
Ja... echt!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 11:04:56 #187
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_31719392
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 10:56 schreef devv05 het volgende:
Hehe als ik naar mn werk fiets kom ik ook langs zo'n MBO bouwschool, proberen ze af en toe ook tevergeefs stoere gebaren te maken naar mensen die langsfietsen. Ik moet er altijd wel om lachen

Jammer genoeg hebben die stoere jongens nu een weekje schoolvakantie
helaas word VMBO vaak over 1 kant geschoren, je hebt echt de aso's en je hebt de normaal sociaal begaafden..

de aso's komen vaak uit de 'ghetto' van hun eigen stad die dragen vaak van die BReEzAh jassen met zon Lelijke bontkraag zijn nauwelijks opgevoed en weten niet eens wat ze zelf zeggen, en alles wat ze zeggen, kunnen ze überhaupt niet eens normaal Spellen zonder fouten

De sociaal begaafden zien er wat minder 'stoer' ( wat is eigelijk stoer.. jezelf zijn, goed je best doen of de macho uithangen (voordat je over 5 jaar plantsoenen mag staan vegen.)

Natuurlijk worden altijd als men het over VMBO heeft de aso's bedoelt
maar op de HAVO en de VWO zitten net zulke achterbakse lijers.. maar die zijn wat slimmer en die verbergen het..
Ja... echt!
pi_31720210
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 15:28 schreef Koalabier het volgende:
Er zijn natuurlijk ook mensen die gewoon geen zin hebben om in een natuurkunde of ingewikkeld wiskunde boek te kruipen, die dus op het VMBO landen, maar die wel bijv. programmeren.. een maat van mij kent vb, c en c++ , dan ben je niet dom om zoiets te snappen. Maar sommige mensen hebben geen zin een hele zondag huiswerk te gaan maken en die besteden dat bijv. in iets anders, dingen leren waar ze wel aandacht in willen besteden. Zo ben ik er dus ook eentje
Ik heb geen zin om al m'n tijd te besteden aan school leerwerk/veel huiswerk, ik studeer liever door in iets waar ik toch mee door gaat in de toekomst + thuis leer ik genoeg.

En er zijn mensen die het wel best vinden na hun havo/vwo. Die hebben al die jaren geleerd en studeren dus niet meer door en gaan dus werken.

Ook zijn er mensen die vroeger vmbo gedaan hebben, die zelfs bij mbo niveau 2 begonnen en vervolgens klaar zijn met hun hbo.
Dus die vmbo'er van toen zit dus naast een vwo'er
VMBO heb je ook natuurkunde en scheikunde en biologie en dergelijke (wel saaie vakken en k heb alleen natuurkunde gedaan maar toch ze zijn er zeker)

Energie balans e.d

VMBO = geen goede benaming. Nu worden inderdaad alle VMBO'ers over 1 kant geschoren

''vroeger'' was de mavo ook niet per definitie TUIG.. Nu wel... thats the problem
Er was eens .....
  donderdag 27 oktober 2005 @ 22:53:54 #189
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_31739855
Ik ben ook niet verder gekomen dan vbo-b

Zaten wel een hele zooi lekkere wijfen
  donderdag 27 oktober 2005 @ 22:55:13 #190
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_31739910
En nee niet van die breezah.s die had je toen nog niet meer de gabber zwabber tijd
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:05:37 #191
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_31740300
Niet om te generaliseren, maar ik ben geboren en getogen in Helmond, en kan je uit ervaring vertellen dat de gemiddelde vmbo-er heel wat agressiever en asocialer is dan de gemiddelde vwo- of havo-klant.

Het is nogal moeilijk voor me te begrijpen dat de helft van dit volk op dat niveau zit en ben blij dat ik er zelden tot nooit mee in aanraking kom. No pun intended.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:10:45 #192
124714 Rikoko
Ik oog jou! IK OOOOOG JOU!!
pi_31740497
NEEN NEEN NEEN NEEN

Maar de gemiddelde VMBO-ster ziet er wel HEEL wat beter uit dan die mega-tassen-wannabe-secretaresses-die-schaken-horzels op het gymnasium/vwo

(op de havo lopen er ook genoeg lekkere chicks)
>>> Icons niet groter dan 100 KB.<<<
Rikoko is in een doodverwens-spree
M-m-m-m-monsterdeathwishhh!!!!!!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:16:21 #193
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_31740710
De gemiddelde vmbo-ster lekker? Ik weet niet wat jou smaak is (of referentiekader), maar ik stel voor dat je eens een dagje meeloopt bij geneeskunde of rechten.
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:17:31 #194
124714 Rikoko
pi_31740758
Oosthoek toch!

We hebben het nu toch over het kader MIDDELBARE OPLEIDINGEN -> FEMALE

Misschien dat die gymnasium lelijkerds dan eindelijk wat aandacht aan zichzelf besteden

Want waar ik zat zaten allesbehalve mooie meiden op dat niveau

En ja, bij rechten lopen zéér bloedjemooie dames rond
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:19:21 #195
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_31740821
En die rechtenstudentes komen niet van het vmbo af.
deed het licht uit
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:27:14 #196
124714 Rikoko
pi_31741131
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:17 schreef Rikoko het volgende:
Oosthoek toch!

We hebben het nu toch over het kader MIDDELBARE OPLEIDINGEN -> FEMALE

Misschien dat die gymnasium lelijkerds dan eindelijk wat aandacht aan zichzelf besteden

Want waar ik zat zaten allesbehalve mooie meiden op dat niveau

En ja, bij rechten lopen zéér bloedjemooie dames rond
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:30:16 #197
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_31741243
Ja, dat heb je er later in ge-edit vriend. Feit blijft dat ze er dus wel zijn, want anders lopen ze op de uni ook niet rond.
deed het licht uit
pi_31741365
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:10 schreef Rikoko het volgende:
NEEN NEEN NEEN NEEN

Maar de gemiddelde VMBO-ster ziet er wel HEEL wat beter uit dan die mega-tassen-wannabe-secretaresses-die-schaken-horzels op het gymnasium/vwo

(op de havo lopen er ook genoeg lekkere chicks)
Nou op het vwo zitten er ook een paar bij, het bloed trekt spontaan uit je gezicht , en dan heb ik het over mooie meisjes he, niet van die breezah-sletten...

Maar je hebt gelijk, sommige wijven hier , hoog mega-tas-wanabee-secretaresse-die-schaken gehalte....
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_31741970
vrouwen die schaken !

.mwep
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 02:08:48 #200
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_31745289
quote: