Ja he, dat zei ik toch al in mn reactie.quote:Op maandag 26 september 2005 10:50 schreef Mainport het volgende:
[..]
Zo... Jij bent een stoere jongen.![]()
Kan ik je dan onder de categorie in de TT scharen?quote:Op maandag 26 september 2005 16:20 schreef NiTiN het volgende:
[..]
Ja he, dat zei ik toch al in mn reactie.![]()
![]()
verder dank je wel voor de bevestiging,![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 16:28 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Kan ik je dan onder de categorie in de TT scharen?
dussssss een nerd met een grote bek!quote:Op maandag 26 september 2005 19:05 schreef NiTiN het volgende:
[..]
nope
![]()
ik ben dan wel stoer![]()
maar geen tuig![]()
en al helemaal niet van het VMBO,![]()
VWO N&T met Bio1 en 2 erbij weetje.![]()
dusssssss
Gelukkig ben jij een hele kerel, of niet dan?quote:Op maandag 26 september 2005 19:32 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
dussssss een nerd met een grote bek!![]()
Zo'n klein kudtantwoord op een vrij lang stuk schrijven?quote:Op maandag 26 september 2005 20:14 schreef Robbie1979 het volgende:
Ik ben bijna klaar met mijn universitaire eindscriptie
Jij bent dan ook echt een nerd.quote:Op maandag 26 september 2005 19:45 schreef _Yapser_ het volgende:
vmbo'ertjes sucken
en ik weet er alles van
Moet ik aan je opmerking een boodschap hebben?quote:Op maandag 26 september 2005 20:31 schreef _Yapser_ het volgende:
[..]
Zo'n klein kudtantwoord op een vrij lang stuk schrijven?
oke, restecp.quote:Op maandag 26 september 2005 20:14 schreef Robbie1979 het volgende:
Ik ben bijna klaar met mijn universitaire eindscriptie
quote:Op maandag 26 september 2005 20:42 schreef NiTiN het volgende:
[..]
oke, restecp.
ook een mede kutnerd dus
bij deze dan: tuig!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:51 schreef The-Reloader het volgende:
Leuk topic!
Fijn dat ff iedereen die wat minder kan leren de grond in gestampt word![]()
who gives a fuck ik zit toch opt MBO
Vmbo diploma al in men zaken er is niemand die zegt dat ik tuig ben (of ben ik tuig omdat ik een leren jas heb? of omdatik asics schoenen heb?)
zo ken ik er nog wel een paarquote:Ook zijn er mensen die vroeger vmbo gedaan hebben, die zelfs bij mbo niveau 2 begonnen en vervolgens klaar zijn met hun hbo.
Dus die vmbo'er van toen zit dus naast een vwo'er![]()
En wat is jou excuus ?, vroeger was je zon sukkelig mietje dat mensen je pestte op het VMBO praktijk gericht, je hebt nooit je opleiding af kunnen maken. en zit nu thuis zonder werk te leven van de uitkering van je kinderen ?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef Robbie1979 het volgende:
Als ik naar de supermarkt fiets, kom ik voorbij 2 scholen. Een daarvan is een school met mavo, havo, vwo en de ander alleen beroepsgericht (leesch: vmbo) onderwijs.
Kan iemand mij antwoord geven op de vraag waarom ik wel normaal voorbij de mavo/havo/vwo school kan fietsen, terwijl er bij die LTS altijd tuig voor m'n fiets springt, rook in mn gezicht wordt geblazen, verwensingen worden toegeroepen en al dan niet mijn richting op gerocheld wordt, waarna ik na mijn supermarktbezoek in de helft van de gevallen aan dat laag opgeleid tuig moet vragen of ik mijn fiets mag hebben, omdat ze er met z'n 2-en opzitten?
Wat je schrijft geeft duidelijk weer dat je het iq hebt van een kopieermachine. Vort, aan het werk proleet!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:13 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
En wat is jou excuus ?, vroeger was je zon sukkelig mietje dat mensen je pestte op het VMBO praktijk gericht, je hebt nooit je opleiding af kunnen maken. en zit nu thuis zonder werk te leven van de uitkering van je kinderen ?
zeik toch niet zo vent, je jankt als een kleuter...
VUILE MIET DAT JE DER BENT GEEF DAT TUIG EEN PAK SLAAG ALS JE 'N VENT BENT![]()
Mocht je het nog niet opgevallen zijn dat dit slechts een username is en dat hier daadwerkelijk een Levend persoon achter zit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:01 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Wat je schrijft geeft duidelijk weer dat je het iq hebt van een kopieermachine. Vort, aan het werk proleet!
Ja joh Robbie! niet zo'n grote bek tegen Kopieermachine...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:01 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Wat je schrijft geeft duidelijk weer dat je het iq hebt van een kopieermachine. Vort, aan het werk proleet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |