*psssst* Pinguins wonen op de Zuidpool, ijsberen verblijven op de Noordpool.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
VMBO-ers het land uit?Waar moeten ze dan in godsnaam heen? Geen land wilt ze accepteren namelijk. Ja, misschien de penguins in de noordpool?
mij ookquote:Op donderdag 22 september 2005 22:13 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Het doel hiervan schiet me wat voorbij....
Nee, ga dan naar het VWO enzo kijken,quote:Op donderdag 22 september 2005 15:15 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Omdat op die Mavo waarschijnlijk van die slappe bebrilde stuudjes zitten, die niks durven uit te vreten, van die gastjes die later bij de chef van de Sociale Werkplaats gaan slijmen om zo een betere plek te krijgen bij het envelloppen-vullen, intellectueeltjes
En denk jij dat zij het niet minstens zo gezellig hebben als jij?quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:40 schreef Rikoko het volgende:
[..]
Nee, ga dan naar het VWO enzo kijken,
DAT zijn pas dikke sjappies! Allemaal zo sociaal gestoord als het maar kan en maar denken dat ze beter zijn dan de rest! Kut kinderen zitten daar allemaal met hun fokking The Gathering kaarten te spelen terwijl ze in de tussenuren leuke puzzeltjes bedenken met wiskunde.
Verdomd, daar zit ik dan ook bij op school(havo)
Niet helemaal waar. Er zitten ook nog een paar mensen die te lui zijn om wat uit te voeren (wat mede gebeurt door het achterlijk lage nivo daar) en mensen die (enigzins) buiten hun schuld om daar beland zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Het antwoord op de TS: op het VMBO kan iedereen komen die laag scoort op de Citotoets en daarnaast niets wilt opsteken van de actualiteiten. Doordat de ouders tekortschieten, denken die leerlingen dat alles geoorloofd is: ze kennen geen onderscheid tussen goed en kwaad.
God, haha! "Mij doen ze geen vlieg kwaad", wat voor 'slimme' beeldspraak is dat?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:46 schreef Billekoek het volgende:
Ik ben veel te slim voor die lui, mij doen ze geen vlieg kwaad.![]()
'quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:48 schreef googoodoll het volgende:
[..]
God, haha! "Mij doen ze geen vlieg kwaad", wat voor 'slimme' beeldspraak is dat?
Dat is de jeugt van tegenwoordig doen ze bij mij ook vaak genoeg de kneuzen. Ik stop alleen niet voor ze meestal snappen ze dat op het laatste moment ^^.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef Robbie1979 het volgende:
Kan iemand mij antwoord geven op de vraag waarom ik wel normaal voorbij de mavo/havo/vwo school kan fietsen, terwijl er bij die LTS altijd tuig voor m'n fiets springt, rook in mn gezicht wordt geblazen, verwensingen worden toegeroepen en al dan niet mijn richting op gerocheld wordt,
Vragen? Waarom trek je ze er niet gewoon zonder pardon af?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef Robbie1979 het volgende:waarna ik na mijn supermarktbezoek in de helft van de gevallen aan dat laag opgeleid tuig moet vragen of ik mijn fiets mag hebben, omdat ze er met z'n 2-en opzitten?
dan worden ze boos en gaan ze slaan en dan gaat robbietje huilenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Vragen? Waarom trek je ze er niet gewoon zonder pardon af?
mavo en VMBO zijn gewoon hetzelfde hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef Robbie1979 het volgende:
Als ik naar de supermarkt fiets, kom ik voorbij 2 scholen. Een daarvan is een school met mavo, havo, vwo en de ander alleen beroepsgericht (leesch: vmbo) onderwijs.
Kan iemand mij antwoord geven op de vraag waarom ik wel normaal voorbij de mavo/havo/vwo school kan fietsen, terwijl er bij die LTS altijd tuig voor m'n fiets springt, rook in mn gezicht wordt geblazen, verwensingen worden toegeroepen en al dan niet mijn richting op gerocheld wordt, waarna ik na mijn supermarktbezoek in de helft van de gevallen aan dat laag opgeleid tuig moet vragen of ik mijn fiets mag hebben, omdat ze er met z'n 2-en opzitten?
Ja; zie je ze al kijkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vragen? Waarom trek je ze er niet gewoon zonder pardon af?
DAt is wel een risico van deze methodequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:16 schreef got.rice het volgende:
[..]
dan worden ze boos en gaan ze slaan en dan gaat robbietje huilen
En dan antwoord jij "Jouw van me firets and halen knuppel"quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:58 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Ja; zie je ze al kijken![]()
"hola; wat doe jij nou"![]()
Daarmee lok je ook wel VMBO-tuig uit, héquote:Op donderdag 22 september 2005 15:36 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
voor Ali B. ja...maar niet voor een argeloze fietser met een krat bier op z'n stuur....
Hij zei niet dat het kratje leeg wasquote:Op zondag 25 september 2005 20:10 schreef r4uz het volgende:
[..]
Daarmee lok je ook wel VMBO-tuig uit, hé. "He kijk een fietser met een leeg bierkratje jeuh jattuhh!"
Je bent uit 1979, die havikken zijn 10 jaar jonger dan jou, mep die gewoon bruut van je fiets, neem een knuppel mee en zeg dat ze moeten opkafferen...quote:Op donderdag 22 september 2005 14:41 schreef Robbie1979 het volgende:
* insert verhaal van echte kansloosheid*
Heenweg wel, terugweg niet natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2005 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij zei niet dat het kratje leeg was
agressie is inderdaad een goed middel...NOTquote:Op zondag 25 september 2005 21:38 schreef Camplo het volgende:
[..]
Je bent uit 1979, die havikken zijn 10 jaar jonger dan jou, mep die gewoon bruut van je fiets, neem een knuppel mee en zeg dat ze moeten opkafferen...
Watte?quote:tip 2:
ga op pancrase...
Dat doe ik al in dit topic, en dan gaat dat tuig zich minderwaardig voelen en terugkankerenquote:tip 3:
scheld ze uit....
ik heb ff niks nodig...quote:tip 4:
ga met je moeder winkelen.....
quote:Op vrijdag 23 september 2005 04:20 schreef Campina het volgende:
Is natuurlijk al fout. Ze moeten gewoon in hun nette kleren naar school en ABN spreken en heel veel biertjuuus naar binnen werken.
Zo... Jij bent een stoere jongen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:02 schreef NiTiN het volgende:
ik heb namelijk nooit last met dat soort jochies, een keer BOE en ze rennen weg (damn ik ben stoer) en gewoon een paar tikken op de bakkes en men houd ze smoelwerk wel. Zorg dat je autoriteit en kracht uitstraalt, en men laat je met rust.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |