Afwisseling moet er zijn he.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ey het eerste topic in tijden dat niet door Jaguarized is geopend
Met mij is ook alles goedquote:Op donderdag 22 september 2005 16:21 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
yah, haj sella si deog. ne jib uoj?
Mooi zo, ik heb je geheim taal dus goed begrepenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met mij is ook alles goed
spenky en bobnlquote:Op donderdag 22 september 2005 16:23 schreef B_BOY het volgende:
iemand hier verstand van photoshop?
Ik ken dat welquote:Op donderdag 22 september 2005 16:23 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Mooi zo, ik heb je geheim taal dus goed begrepen![]()
coole lampquote:Op donderdag 22 september 2005 16:06 schreef Brechtje het volgende:
Kijk nu snel naar de verkiezingen! Miss en Mister PUB verkiezing!
En doe gewoon écht mee, en anders voor de lol.
Naast een tagje kun je nog iets winnen, kijk het topic maar.
quote:Op donderdag 22 september 2005 16:31 schreef Brechtje het volgende:
Jongens, jullie kunnen een cd / dvd houder winnen met miss en mr pub verkiezien + een tag, is dat niet geweldig?;')
En voor de meisjes zo'n lamp en een tag.
Als ik mee doe wil ik als jongenquote:Op donderdag 22 september 2005 16:06 schreef Brechtje het volgende:
Kijk nu snel naar de verkiezingen! Miss en Mister PUB verkiezing!
En doe gewoon écht mee, en anders voor de lol.
Naast een tagje kun je nog iets winnen, kijk het topic maar.
Oke dan doe je niet mee, moet je zelf weten. Het is alleen best jammer! Ook mdat er nu nog een prijs bij is.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:33 schreef Imberr het volgende:
maar ik doe niet mee.. als ik niet kan winnen is de lol er voor mij af![]()
die houder die de heren kunnen winnen is die zo saai wit (het is toch een blikje dat ligt of zie ik dat verkeerd??)quote:Op donderdag 22 september 2005 16:31 schreef Brechtje het volgende:
Jongens, jullie kunnen een cd / dvd houder winnen met miss en mr pub verkiezien + een tag, is dat niet geweldig?;')
En voor de meisjes zo'n lamp en een tag.
tis wel n coole lamp jaquote:Op donderdag 22 september 2005 16:36 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oke dan doe je niet mee, moet je zelf weten. Het is alleen best jammer! Ook mdat er nu nog een prijs bij is.
als jij mee doet doe ik het ookquote:Op donderdag 22 september 2005 16:37 schreef Imberr het volgende:
[..]
tis wel n coole lamp ja![]()
* Imberr gaat toch nog maar ff nadenken![]()
jij doet al meequote:Op donderdag 22 september 2005 16:40 schreef spenky het volgende:
[..]
als jij mee doet doe ik het ook
Jij doet al mee!111!1¿111!¹1::Dd:DdD;D:DD:D;dD:ddD:dDquote:Op donderdag 22 september 2005 16:40 schreef spenky het volgende:
[..]
als jij mee doet doe ik het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |