Zet msn eens aan.quote:
Nooohhhh, ik piepte vandaag vet de bocht om vlak bij school daar, het stoplicht stond op groen en ik kon zo de bocht omslippen!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:50 schreef Maikuuul het volgende:
En uiteraard had ik weer om de bocht gesliptmaar hij piepte vandaag niet zo hard :/ das wel midners
Jaja, maarja ik het stoplicht was rood maar rechtsaf is verkeer vrij dusjahquote:Op donderdag 22 september 2005 15:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nooohhhh, ik piepte vandaag vet de bocht om vlak bij school daar, het stoplicht stond op groen en ik kon zo de bocht omslippen!
vet man!
Oh, naja, bij mij stond ie el op groenquote:Op donderdag 22 september 2005 15:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jaja, maarja ik het stoplicht was rood maar rechtsaf is verkeer vrij dusjah
Neh, dan moeten alle kinderen weer naar bed.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:58 schreef Jaguarized het volgende:
Vanavond wordt het wel weer drukker denk ik.
Ik ben ff 24 Season 1 kijken.quote:
Leuke prijzen! Er is nog meer te winnen dan bij de Campingreviewwedstrijd.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:06 schreef Brechtje het volgende:
Kijk nu snel naar de verkiezingen! Miss en Mister PUB verkiezing!
En doe gewoon écht mee, en anders voor de lol.
Naast een tagje kun je nog iets winnen, kijk het topic maar.
yah, haj sella si deog. ne jib uoj?quote:Op donderdag 22 september 2005 16:19 schreef the_legend_killer het volgende:
ioh , ? sella deog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |