THE_LEGEND_GILLERquote:Op donderdag 22 september 2005 17:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
TLGnooit van gehoord
ghehe sorryquote:Op donderdag 22 september 2005 17:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
TLGnooit van gehoord
achjah gewoon veel doen dan went ook dat wel weer.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:59 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe sorry
hele dag op school zitten als je snachts maar een half uur hebt geslapen is niet goed voor je typkunsten
tlk
ja maar ik heb echt ff geen puf meer, ben al de hele dag [lees: van 9 tot 5] aan het rondrennen op school want moest een hoop regelenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:00 schreef B_BOY het volgende:
[..]
achjah gewoon veel doen dan went ook dat wel weer.
rook nog een sigaretje en relax,quote:Op donderdag 22 september 2005 18:02 schreef saaw het volgende:
[..]
ja maar ik heb echt ff geen puf meer, ben al de hele dag [lees: van 9 tot 5] aan het rondrennen op school want moest een hoop regelen
nu ik eindelijk even rustig kan zitten merk ik pas hoe kapot ik ben
werken
mja tis bijna weekend
iemand al spannende plannen voor morgen?
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:59 schreef saaw het volgende:
[..]
ghehe sorry
hele dag op school zitten als je snachts maar een half uur hebt geslapen is niet goed voor je typkunsten
tlk
goed planquote:Op donderdag 22 september 2005 18:03 schreef B_BOY het volgende:
rook nog een sigaretje en relax,
dan ga ik ondertussen eten
tot zo. ....
gelukkig maarquote:
jijquote:Op donderdag 22 september 2005 18:07 schreef freiss het volgende:
Hmm, ik heb helemaal geen zin in mapopdrachten...
Pizzaquote:Op donderdag 22 september 2005 18:07 schreef 1040STf het volgende:
Tja, wat zal ik eens eten...
weet nog nietquote:Op donderdag 22 september 2005 18:09 schreef Jaguarized het volgende:
Saartje, wat ga je eten?
tozzoquote:Op donderdag 22 september 2005 18:11 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben met de hond wandelentot strakjes
kip tandoori heet dat ofzo?quote:Op donderdag 22 september 2005 18:11 schreef saaw het volgende:
[..]
weet nog niet
* saaw kijkt even in de voorraad- en koelkast
rijst met kip en kerry-saus![]()
geen ideequote:Op donderdag 22 september 2005 18:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
kip tandoori heet dat ofzo?
sausje + kip is lekkerquote:Op donderdag 22 september 2005 18:16 schreef saaw het volgende:
[..]
geen idee
gewoon kerry-poeder, niet een of ander pakje ofzo
kerrypoeder met cocosmelk = lekker sausje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |