Papa Alpha Uniform Papa Echo Romeoquote:Op donderdag 22 september 2005 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
![]()
[..]
Foxtrot Uniform Charlie Kilo.
voetbal kijk ik ook altijdquote:Op donderdag 22 september 2005 17:39 schreef Ayaxola het volgende:
Ik kijk alleen voetbal, verder is het meeste bagger. Voor sommige is voetbal natuurlijk ook bagger, maarja
Waarom heb ik altijd gedacht dat jij in Belgie woonde?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:39 schreef saaw het volgende:yeah ik ben er ook weer eens
maar voor niet al te lang
ff sigaretje roken en chillen, dan snel hapje eten en off to work
waar werk je?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:39 schreef saaw het volgende:yeah ik ben er ook weer eens
Wat voor werk?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:39 schreef saaw het volgende:yeah ik ben er ook weer eens
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:42 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga maar weer eens, mijn tijd nuttig verdrijven
Zie je ?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zo'n newbie dat hij niet eens de edit-knop kan vinden.
mag ik vragen wat u gaat doen?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:42 schreef Ayaxola het volgende:
haha geen idee, ben ik zo dom?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:41 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom heb ik altijd gedacht dat jij in Belgie woonde?
klimhal in bussumquote:Op donderdag 22 september 2005 17:41 schreef B_BOY het volgende:
waar werk je?
doejjquote:Op donderdag 22 september 2005 17:42 schreef Ayaxola het volgende:
Ah nog met de trein ook.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:45 schreef saaw het volgende:
[..]
haha geen idee, ben ik zo dom?![]()
[..]
klimhal in bussum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |