Whiskey Tango Foxtrot?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Foxtrot Uniform Charlie Kilo.
![]()
Die ken ik al een poosje, heb de clip een maand geleden op mtv gezienquote:Op donderdag 22 september 2005 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Foxtrot Uniform Charlie Kilo.
![]()
ik weet het niet. ik weet wel dat ik hier al lang zit vanaf topic 30 ofzo kwam ik erbij geloof ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik ben binnengewaaid
Wel al vanaf begin
Dat heet een oldbiequote:Op donderdag 22 september 2005 17:31 schreef B_BOY het volgende:
ik ben een oudby maar wel nog steeds puberig.
zoals bij alle pubers is mijn spelling slegt. (of generaliseer ik nu)quote:
jij vanaf 13quote:Op donderdag 22 september 2005 17:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik ben binnengewaaid
Wel al vanaf begin
Mijn spelling is anders uitstekend en volledig correct.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:34 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zoals bij alle pubers is mijn spelling slegt. (of generaliseer ik nu)
Ik afgelopen week pasquote:Op donderdag 22 september 2005 17:31 schreef taart het volgende:
[..]
Die ken ik al een poosje, heb de clip een maand geleden op mtv gezien
Whiskey Tango Foxtrot --> WTFquote:Op donderdag 22 september 2005 17:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nop wat boven je staat
13 mijn geluks getalquote:Op donderdag 22 september 2005 17:35 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij vanaf 13das iig de eerste x dat ik zag in je postgeschiedenis
![]()
Foxtrot Uniform Charlie Kilo.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Whiskey Tango Foxtrot --> WTF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |