quote:Genant? Nèh...
Op zaterdag 03 november 2001 00:54 schreef k_man het volgende:[..]
Hmmm, kvraag me af wat het minst genant zal zijn.
*denkt*
Doe maar T dan.
Okay, heb je wel eens een weddenschap gemaakt die je verloor en waarna je iets moest doen, wat je liever niet iedereen laat weten?
Zo nee, dan toch.
quote:Goh, veel tammere vraag dan ik verwachte (vreesde).
Op zaterdag 03 november 2001 00:58 schreef Gerdy het volgende:
Okay, heb je wel eens een weddenschap gemaakt die je verloor en waarna je iets moest doen, wat je liever niet iedereen laat weten?
Ik kan me niet herinneren of en waarom ik ooit gewed heb, het moet al enorm lang geleden zijn. Als het al is gebeurd. Maar als er iets zou zijn gebeurd, iets wat ik eigenlijk liever voor me had willen houden, zou ik me dat toch wel herinneren. Is dus niet het geval.
quote:ik wilde je niet afschrikken
Op zaterdag 03 november 2001 01:01 schreef k_man het volgende:[..]
Goh, veel tammere vraag dan ik verwachte (vreesde).
Ik kan me niet herinneren of en waarom ik ooit gewed heb, het moet al enorm lang geleden zijn. Als het al is gebeurd. Maar als er iets zou zijn gebeurd, iets wat ik eigenlijk liever voor me had willen houden, zou ik me dat toch wel herinneren. Is dus niet het geval.
Nog een truth dus... ![]()
Vertel over je beste befbeurt waarbij je ons(? ehm... mij
) laat weten wat er gebeurde, hoe reageerde zij e.d. Indien niet van toepassing, vertel dan over de eerste keer dat je een vrouw liet klaarkomen.
quote:Edit; voor dit antwoord had je hier 's nachts moeten zijn.
Op zaterdag 03 november 2001 01:06 schreef Gerdy het volgende:[..]
ik wilde je niet afschrikken
Nog een truth dus...
Vertel over je beste befbeurt waarbij je ons(? ehm... mij
) laat weten wat er gebeurde, hoe reageerde zij e.d. Indien niet van toepassing, vertel dan over de eerste keer dat je een vrouw liet klaarkomen.
[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 03-11-2001 01:55]
quote:Het antwoord is zowiezo goed, want je gaf een antwoord dat veel moeilijker was.
Op zaterdag 03 november 2001 01:13 schreef k_man het volgende:
Laat even weten als je het antwoord gelezen hebt.
Anyway, ik heb er over nagedacht of ik 't zou vragen, maar goed...
Ik ben? Of wil één of andere lurker?? Lafbekjes!
Ik wil nog wel een Truth-je
quote:Na wat ik hier allemaal al gevraagd had, kijk ik niet gek op van je vraag hoor.
Op zaterdag 03 november 2001 01:16 schreef Gerdy het volgende:
Anyway, ik heb er over nagedacht of ik 't zou vragen, maar goed...
quote:Weinig is relatief, maar de wat me vaak tegen heeft gewerkt is verlegenheid.
Op zaterdag 03 november 2001 01:16 schreef Gboy27 het volgende:
Hoe komt het dat je nog zo weinig ervaring hebt k_man? (je bent 26 jaar), of heb je gewoon weinig behoefte?
[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 03-11-2001 01:56]
quote:Door met onbeschaamde vragen dan maar?
Op zaterdag 03 november 2001 01:16 schreef Gboy27 het volgende:
Ik wil nog wel een Truth-je
Welke lichaamssappen van jezelf en anderen heb je geproefd?
quote:Van mezelf: Tranen, speeksel, bloed, snot, voorvocht en sperma
Op zaterdag 03 november 2001 01:23 schreef k_man het volgende:Door met onbeschaamde vragen dan maar?
Welke lichaamssappen van jezelf en anderen heb je geproefd?
[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 03-11-2001 01:29]
quote:Al aangepast...
Op zaterdag 03 november 2001 01:28 schreef k_man het volgende:
En speeksel, neem ik aan.
quote:Die was makkelijk
Op zaterdag 03 november 2001 01:29 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Al aangepast...
Nu ik. Ehm.... ik had net een D, toch? Doe maar een T dan, als ik net een T had, dan een D.
Hoeveel uur per dag zit je op het Internet en hoeveel tijd besteed je daarvan op zoek naar spannend materiaal?
quote:Je laatste - dat telefoontje - was een D. Een T nu dus, maar laat GBoy27 de vraag maar stellen. Mijn inspiratie stokt.
Op zaterdag 03 november 2001 01:31 schreef Gerdy het volgende:
Nu ik. Ehm.... ik had net een D, toch? Doe maar een T dan, als ik net een T had, dan een D.
quote:Edit: uitdager heeft antwoord gezien...
Op zaterdag 03 november 2001 01:32 schreef Gboy27 het volgende:
k_man en Gerdy een Truthje voor jullie:Hoeveel uur per dag zit je op het Internet en hoeveel tijd besteed je daarvan op zoek naar spannend materiaal?
[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 03-11-2001 01:54]
quote:Ik besteed (over de hele week genomen, want door de weeks wat minder en in het weekend wat meer) zo'n 20-30 uur aan internetten denk ik.
Op zaterdag 03 november 2001 01:32 schreef Gboy27 het volgende:
k_man en Gerdy een Truthje voor jullie:Hoeveel uur per dag zit je op het Internet en hoeveel tijd besteed je daarvan op zoek naar spannend materiaal?
[de uitdager heeft het antwoord gelezen] ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Gerdy op 03-11-2001 01:50]
Doe mij maar meteen een nette Dare (dus geen blote pieliewielie©-show ed, die heb ik al genoeg gehad).
quote:ik vrees dat je het moet doen met het doorlezen van hetgeen je gemist hebt. Ik ben maffuh...
Op zaterdag 03 november 2001 01:51 schreef Pjederdy het volgende:
Goedemiddag !!! Hoe is het hier? Een beetje actie?Doe mij maar meteen een nette Dare (dus geen blote pieliewielie©-show ed, die heb ik al genoeg gehad).
tot morgen, goedemiddag!
quote:Goh, dat zijn de moeilijksten.
Op zaterdag 03 november 2001 01:51 schreef Pjederdy het volgende:
Goedemiddag !!! Hoe is het hier? Een beetje actie?Doe mij maar meteen een nette Dare (dus geen blote pieliewielie©-show ed, die heb ik al genoeg gehad).
Kun je je laatste bankafschrift scannen en hier plaatsen, danwel mailen?
quote:Ok just a sec.
Op zaterdag 03 november 2001 01:58 schreef k_man het volgende:[..]
Goh, dat zijn de moeilijksten.
quote:Euhm, recente betaalrekening afschrift niet voorhanden (telebankieren hè) en die pleur ik altijd door het hele huis. Maar heb er wel een gevonden die ok wel leuk is. Is de meest recente van mn effectenrekening:
Op zaterdag 03 november 2001 01:58 schreef k_man het volgende:[..]
Goh, dat zijn de moeilijksten.

Let vooral op de stuksprijs. Dan weet je dat ik met dit afschrift niet echt gelukkig ben.
quote:Welterusten voor zometeen k_man
Op zaterdag 03 november 2001 02:01 schreef k_man het volgende:
Daarna ga ik ook onder zeil. Khad dat al eerder gezegd, ben toch blijven hangen, maar ben dadelijk echt weg...
quote:Ai. Pijnlijk.
Op zaterdag 03 november 2001 02:11 schreef Pjederdy het volgende:Lach me niet uit !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |