abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30820128
De Sony Ericsson Z520i is net uit en op het eerste gezicht lijkt me dit een leuk telefoontje.
Ik geef niet zo veel om een megapixel camera op mn mobiel of een mp3speler functie. Wel belangrijk vind ik een goed scherm, goede ontvangst, mooie beltonen en een leuk uiterlijk. Ik wil graag een clamshell en vond dit wel eens wat anders dan een Samsung.

Heeft iemand deze telefoon al in bezit of in handen gehad? Ik heb hem nog nergens in de winkel gezien, maar heb voor het laatst afgelopen weekend gekeken. Ik ben benieuwd of het uiterlijk mee of tegenvalt in het echt.

donderdag 22 september 2005 @ 12:27:08 #2
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30820296
Mooi toestel idd
En niet al te duur, heb hem in mijn handen gehad en voelt erg lekker.. De specs zijn niet al te hoog, maar ook daar is een doelgroep voor
pi_30821010
het nadeel van dit soort telefoons vind ik dat ze niet lekker aan je oor hangen, maar dat is soort van offtopic
  donderdag 22 september 2005 @ 15:21:26 #4
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_30825861
Uhm ik vond het scherm niet zo heel erg super in vergelijking met bepaalde samsungs.
En hij ziet er wat "plastic" uit. (ja dat ding is ook van plastic zoals alle andere mobieltjes maar deze maakt het er naar om zo maar te zeggen)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_30826294
Bedoel je dat het scherm tegenvalt qua grootte of qua weergave?
  donderdag 22 september 2005 @ 16:55:48 #6
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_30828918
qua weergave!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_30856191
Oooow, das minder...
Kunnen anderen mij misschien nog wat meer vertellen?
Aanraders, afraders wat betreft dit toestel zijn welkom, maar ook suggesties voor andere, vergelijkbare mobieltjes!
  vrijdag 23 september 2005 @ 23:49:42 #8
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30874925
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 13:31 schreef Xara het volgende:
maar ook suggesties voor andere, vergelijkbare mobieltjes!
Dat nou weer net niet Laten we het hier maar over dit toestel houden, genoeg andere topics over andere mobieltjes
pi_31028904
Volgens mij wordt dit toestel nog niet echt gekocht.. Jammer
pi_31598883
Zijn er inmiddels alweer wat meer Z520i kenners/ gebruikers? Ik overweeg nog steeds serieus dit toestel te kopen.
pi_31599052
Waarom zit er zo'n raar "hengstel" aan net zoals bij de W550i?
pi_31599891
Ik krijg het gevoel dat daar de antenne in verstopt zit, en dat het gemaakt is om hem aan je nek te hangen.
pi_31599967
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik krijg het gevoel dat daar de antenne in verstopt zit, en dat het gemaakt is om hem aan je nek te hangen.
Ik vind het er eerlijk gezegt niet uitzien
pi_31600112
Ik vond het aan het begin ook wat minder.. Maar ben er nu toch wel aan gewend. Ik vind de rest van het design zo mooi dat ik het op de koop toe neem.
Volgens mij zit daar idd de antenne in. I

Ik ben nu vooral benieuwd naar gebruikers ervaringen.
De review van mobile-review is idd erg goed! Kende hem al wel.
pi_31832078
Heeft iemand de witte versie al ergens aangeboden gezien in de winkel of op internet?
Ik wacht er een beetje op...
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:39:33 #17
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_31832125
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:46 schreef Remzz het volgende:

[..]

Ik vind het er eerlijk gezegt niet uitzien
Zat ook al bij de Z200. Je kreeg er ook een omjenekdingbij, maar raar genoeg zijn die dingen nooit zo aangeslagen in NL.

Als bieropener zou het wel ideaal zijn.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 31 oktober 2005 @ 10:45:53 #18
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_31832232
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 10:39 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]
Als bieropener zou het wel ideaal zijn.
Niet echt, een vriendin van me heeft haar Z200 gemold toen ze het probeerde. Levert wel grappige momenten op.
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_31919637
Mja, kan iemand ondertussen iets meer vertellen van zijn of haar bevindingen?? Zag dat de het scherm niet echt heel goeie kwaliteit is? beetje blokkerig?
Ik twijfel tussen deze in de witte versie of de samsung E-530 Ladyphone in de witte versie....moeilijk moeilijk!!!
pi_31921192
Ik vind het ook al zo lastig! Ik baal er ook zo van dat de witte Z520 nog nergens verkrijgbaar is. Wil m wel eens in het echt bewonderen. Want bij de witte versie is de hele telefoon wit toch? Dus niet alleen het frontje. Bij de sandy grey versie is de telefoon zilver met een grijs frontje, meen ik?
Zit namelijk ook te overwegen om de grijze te kopen en dan zelf een wit frontje erbij te kopen. Maar dat zou dan toch niet helemaal hetzelfde idee zijn..
pi_31950987
als je op internet goed zoekt kan je em wel in het wit vinden, gsmtrack heeft em bijvoorbeeld. maar ik heb mijn keuze gemaakt, ik heb gister de witte!! samsung ladyphone in het echt gezien en die vind ik toch ook erg vet. Spierwitte zijkanten en grijs in het midden. En het feit dat het scherm al veel beter is is genoeg reden voor mij om voor de samsung te gaan.

Maar blijf deze sony in het wit wel een heel gaaf dingetje vinden!!
  zaterdag 11 februari 2006 @ 09:33:54 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34961712
Een schopje Dit lijkt me echt de ideale telefoon voor mij: SE is mijn merk, hij is mooi, robuust... Ik heb echter gelezen dat er aan de buitenkant een knopje voor de foto's zit en dat er ook foto's gemaakt worden met de klep dicht. Houd je een mooie verzameling binnenzakfoto's aan over Weet iemand ook of je dit kunt uitzetten in de instellingen? Zo nee, dan houdt het voor mij op
Niet meer actief op Fok!
pi_34999787
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Een schopje Dit lijkt me echt de ideale telefoon voor mij: SE is mijn merk, hij is mooi, robuust... Ik heb echter gelezen dat er aan de buitenkant een knopje voor de foto's zit en dat er ook foto's gemaakt worden met de klep dicht. Houd je een mooie verzameling binnenzakfoto's aan over Weet iemand ook of je dit kunt uitzetten in de instellingen? Zo nee, dan houdt het voor mij op
Als je het knopje een tijdje ingedrukt houdt, krijg je beeld te zien. Je moet hem dan nog een keer indrukken als je een foto wilt maken. Ik heb nog geen binnenzakfoto's, dus dat valt heel erg mee. Ik heb de telefoon nu een maandje ofzo en hij bevalt me prima.
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')