Dat nou weer net nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:31 schreef Xara het volgende:
maar ook suggesties voor andere, vergelijkbare mobieltjes!
Ik vind het er eerlijk gezegt niet uitzienquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik krijg het gevoel dat daar de antenne in verstopt zit, en dat het gemaakt is om hem aan je nek te hangen.
Zat ook al bij de Z200. Je kreeg er ook een omjenekdingbij, maar raar genoeg zijn die dingen nooit zo aangeslagen in NL.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 10:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vind het er eerlijk gezegt niet uitzien
Niet echt, een vriendin van me heeft haar Z200 gemold toen ze het probeerde. Levert wel grappige momenten op.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als bieropener zou het wel ideaal zijn.
Als je het knopje een tijdje ingedrukt houdt, krijg je beeld te zien. Je moet hem dan nog een keer indrukken als je een foto wilt maken. Ik heb nog geen binnenzakfoto's, dus dat valt heel erg mee. Ik heb de telefoon nu een maandje ofzo en hij bevalt me prima.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Een schopjeDit lijkt me echt de ideale telefoon voor mij: SE is mijn merk, hij is mooi, robuust...
Ik heb echter gelezen dat er aan de buitenkant een knopje voor de foto's zit en dat er ook foto's gemaakt worden met de klep dicht. Houd je een mooie verzameling binnenzakfoto's aan over
Weet iemand ook of je dit kunt uitzetten in de instellingen? Zo nee, dan houdt het voor mij op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |