abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30818800
Heeft er hier iemand tips hoe je je haar kan wassen zonder douche? Binnenkort ga ik een tijdje op kamp waar geen douches zijn. Ik ben gewend mijn haar elke dag te wassen, om de dag kan nog wel, maar dat drie zit het echt als een vette plak op mijn hoofd. Ik heb ooit van die droogshampoo geprobeerd, zo'n spuitbus met wit poeder, maar dat kreeg ik niet meer uit mijn haar en het werd één kliederzooi. Onder een kraan mijn haar wassen lukt me ook niet; het is schouderlang en de voor en achterkant krijg ik echt niet nat, laat staan uitgespoeld! Wie heeft en tips of ideeën?
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_30818879
wat is een tijdje op kamp?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_30818947
Het kamp zelf duurt vier dagen (drie nachten) maar omdat ik een soort van organiseer ben ik er vijf dagen.
pi_30818955
En er zijn wel wastafels hoor
pi_30818994
dan heb je nu zelf het antwoord gegeven, ga boven de wastafel hangen of was je haar vlak voordat je weggaat en weer als je thuis bent.
hofleverancier van sterretjes :)
pi_30819014
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef Naamah het volgende:
En er zijn wel wastafels hoor
Een afwas tijl en dan met een bekertje de 8terkant van je haar nat maken/uitspoelen?
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  Redactie Frontpage donderdag 22 september 2005 @ 11:51:09 #7
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_30819096
koop een camping douche
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_30819290
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef Etcetera het volgende:
koop een camping douche
Jah goeie , dat kan ook, zo'n zwarte waterzak die je in de zon hangt en gaan met die banaan!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_30819408
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:51 schreef Etcetera het volgende:
koop een camping douche
Ja, cool! En dan komt straks iedereen bij mij douchen
pi_30819426
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:00 schreef Naamah het volgende:

[..]

Ja, cool! En dan komt straks iedereen bij mij douchen
Gezellig juist!!
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_30819555
Ik heb op vakantie mijn haar gewassen met behulp van flessen water en mijn vriend, misschien dat er iemand is die het water over je heen wil gieten als je je haar ingezeept hebt?
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_30820198
Droogshampoo, is bij het Kruidvat te koop.

Je haar wassen zonder water....
  donderdag 22 september 2005 @ 12:24:52 #13
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_30820212
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:41 schreef Naamah het volgende:
Binnenkort ga ik een tijdje op kamp waar geen douches zijn.
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:46 schreef Naamah het volgende:
Het kamp zelf duurt vier dagen (drie nachten) maar omdat ik een soort van organiseer ben ik er vijf dagen.
" graag haar wassen" + "kamp organiseren" = "locatie met douche"

Als je het zelf organiseerd had je toch een plaats kunnen uitzoeken met douche

Hoofd onder de kraan van de wasbak is de beste optie. Heb het zelf ook weken lang gedaan toen mn hoofd voor 50% in het verband zat.
So we just called him Fred
pi_30820249
quote:
Op donderdag 22 september 2005 12:24 schreef Darkphorze het volgende:
Droogshampoo, is bij het Kruidvat te koop.

Je haar wassen zonder water....
Oops dat wilde je dus niet
Mijn fout...
  donderdag 22 september 2005 @ 12:26:42 #15
42555 Tomek
Take on the world!
pi_30820279
doe gewoon lekker ranzig joh! 3 nachtjes, kom op zeg
pi_30821029
Met schouderlang haar je haar, niet kunnen wassen onder een kraan Sorry hoor, maar dat lukt zelf nog met haar wat tot je kont hangt.
Gewoon met je kop onder de kraan, je haren naar voren laten vallen. Inzepen, en beginnen met uitspoelen op je hoofdhuid, en dan steeds verder naar beneden. Misschien niet de makkelijkste manier, maar ik doe dit zo vaak, als ik 's avonds feest heb, en die dag al gedoucht heb, maar toch mijn haar in model wil krijgen.
Dus niet kunnen, is dikke onzin !
pi_30821170
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:41 schreef Naamah het volgende:
Onder een kraan mijn haar wassen lukt me ook niet; het is schouderlang en de voor en achterkant krijg ik echt niet nat, laat staan uitgespoeld! Wie heeft en tips of ideeën?
Ik zou ook hulp vragen of een bekertje gebruiken om het nat genoeg te krijgen...
En geduld hebben bij het spoelen want het lijkt of je best wel dik haar hebt dan.
pi_30821382
mijn haar is beha lengte en best dik en mij lukt het ook

ja het duurt langer en je moet moeilijker doen maar lukken zal het heus wel ,
tenminste als je lichamelijk naar voren kan buigen boven een wasbak...

dan zou het toch moeten lukken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_30821471
Hoofd onder de kraan en gewoon gaan. Gaat prima.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_30821626
Gewoon onder de kraan doen, het is even behelpen, echt lekker soepel gaat dat niet, maar het lukte zelfs met mijn haar toen het nog letterlijk tot op mijn kont hing, nu nogsteeds trouwens, maar mijn haar stopt nu net boven mijn kont
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_30821954
* hoofd onder de kraan
* speciale campingdouche
* aansluiting halen om je douchekop op een gewone kraan aan te sluiten (geen idee hoe het werkt, maar mijn oma heeft zo'n aansluiting)

Ik zou gaan voor optie 1.
pi_30822344
Je kunt toch gewoon je haar wassen onder de kraan bij de wastafel? Ik was mijn haar altijd apart van het douchen. Soms onder de kraan bij de wasbak of anders met de douchekop en dan krom staan zeg maar. Dat doe ik al jaren zo. Je haar zit dan veel voller als het droog is, dan wanneer je je haar wast staand onder de douche.
pi_30822673
Onder de kraan is gewoon snert als je lang haar hebt, het is lastig alles goed nat te krijgen, het is lastig alles goed uitgespoeld te krijgen en naderhand is het 1 grote grove knopenbende...

Gebruik je cremespoeling om dat knopenfestijn goed door te komen dan kom je erachter dat dat spul nog lastiger is om eruit te spoelen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_30822703
Oke, over lang haar kan ik niet meepraten .
pi_30822805
eerst je haar goed uitkammen, dan hoppa in een keer de wasbak in, natmaken en alleen de hoofdhuid met je vingertoppen inzepen met shampoo. de rest spoelt toch langs je haar. Uitspoelen ook gewoon vanaf de hoofdhuid en af en toe je haar oppakken zodat je de lengtes kan uitspoelen en zodat het putje kan doorspoelen. daarna goed uitknijpen.

als je het met beleid doet heb je nauwlijks klitten alleen moet je het dan nog wel netjes naar
achteren gekamd krijgen en ook dat lukt met wat beleid wel.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')