quote:Eigenschappen
NetwerkTri band
BeeldschermExtern beeldscherm 65.536 kleuren OLED Resolutie: 96 x 96 pixels
Kleuren beeldschermInstelbare schermhelderheid 260.000 kleuren TFT Resolutie: 176 x 220 pixels
Externe vormgevingBedieningstoets 4-richtings
CameraDigitale zoom Effecten/instelmogelijkheden Kwaliteitsopties Mozaïek foto MultiShot Nachtmodus Portrait modus Telefoondisplay is zoeker van de camera Video opneemfunctie Zelfontspanner Max. resolutie: (camera) 1280 x 1024 pixels Max. resolutie: (video) 176 x 144 pixels Resoluties: (camera) (1) (1280 x 1024), (1152 x 864), (640 x 480) Resoluties: (camera) (2) (320 x 240), (176 x 144), (128 x 96) Resoluties: (video) (176 x 144), (160 x 120), (128 x 96) Soort: 1.3 Mpixel camera
Flip model
Geïntegreerde antenne
Internet sneltoets
Trilfunctie
Interne vormgevingDynamisch lettertypeformaat
Screensavers
Thema'sDownloadbare thema's
WallpapersDownloadbare wallpapers Kleur Video wallpaper
GeheugenIntern geheugen Grootte (Dynamisch): 92 MB
AudioHandsfree functie
Polyfonische ringtones64-tones polyfonische ringtones MP3 Downloadbare ringtones
Stereo speakers
Voice memo
MessagingPOP3 SMTP IMAP4 Via SMS
EMS
Java ondersteuning
MMS
SMSSMS berichten versturen naar meerdere personen tegelijkertijd Ontvangen en verzenden van aaneengeschakelde SMS berichten T9
Video MMS
ConnectivityBlueTooth GPRS Internet browser XHTML browser Modem
Synchronisatie SyncML PC-Modem connectie Synchronisatie via USB op PC Synchronisatie via RS232 op PC Synchronisatie via Bluetooth
WAP2.0 WAP browser
Aanwezige programma'sAlarmklok Automatische volumeregeling Calculator Digitaal kompas Fotoalbum Afbeeldingen wijzigen, extra's invoegen en fullscreen weergave Fototelefoonboek Games Downloadbare games Herinneringen Image editor Zoom functie Kalendernotities MP3 speler Stopwatch & timer Takenlijst Telefoonboek met bellergroepen Tijdsnotatie of Klok Valuta omzetter Video afspeelfunctie 3GP speler
Hi.nl zegt niets over dit toestel, maar ik weet wel dat dit toestel uit zal komen met KPN simlock. Zal dus wel iets van waar zijn van wat je zegtquote:Op donderdag 22 september 2005 11:24 schreef Adelante het volgende:
is dit dat nieuwe toestel speciaal voor Hi bla bla
Wat wil je precies weten. Ik vind hem over het algemeen erg makkelijk. Mooie strakke menu's en erg duidelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:38 schreef fiefs het volgende:
En hebben al meer mensen deze telefoon? Ik zat namelijk ook over deze telefoon te denken. Hoe is hij in gebruik?
Dat ligt aan samsung zelf...quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:42 schreef Shirley het volgende:
en ik mis zelf de functie van trillen en geluid tegelijk. Alleen de functie eerst trillen, dan melodie is beschikbaar.
Maar verder een mooi en makkelijk ding.
Dat beatboxen is gewoon een grappig speeltje erop. Gewoon beetje oefenen en spelen ermee, en dan heb je het al gauw door. Vooral schudden met je telefoonquote:Op donderdag 10 november 2005 08:08 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat ligt aan samsung zelf...
Wat is trouwens dat beat boxen? Wat moet je precies doen? Heb hem sinds gisteren, gekregen, en ga hem maar ff uitproberen vandaag
Er zitten een paar standaard geluidjes in waarbij die wel triltquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:42 schreef Shirley het volgende:
Ik heb deze ook sinds een maandje. Op zich een mooie telefoon, makkelijk en duidelijk.
Vind alleen de camera/video functie niet zo'n goeie kwaliteit, en ik mis zelf de functie van trillen en geluid tegelijk. Alleen de functie eerst trillen, dan melodie is beschikbaar.
Maar verder een mooi en makkelijk ding.
Telfort 150 - 21 euriquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:29 schreef superheist het volgende:
Mijn vriendin wil dit toetstel, alleen kan geen abonnement onder de 20 euro vinden.. (goedkoopste T-mobile 150 geloof ik) iemand een suggestie?
Je zou bijna denken dat dit onder de ¤ 20 isquote:
Hm, opzich wel interessant maar met dat flexibel heb je geen belbundel??quote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:49 schreef eNaSnI het volgende:
Meer nuttige bijdrage: http://www.telecomvergelijker.nl/
Dat was de vraag toch niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:44 schreef superheist het volgende:
[..]
Hm, opzich wel interessant maar met dat flexibel heb je geen belbundel??
De tarieven van FlexiBel: http://www.kpn.com/kpn/show/id=705055
Niet flexibel doen, je betaald wel maar krijgt geen belminuten daarvoor..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:44 schreef superheist het volgende:
[..]
Hm, opzich wel interessant maar met dat flexibel heb je geen belbundel??
De tarieven van FlexiBel: http://www.kpn.com/kpn/show/id=705055
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |