Ze waren (bijna) allemaal rond half 9 op, zo'n beetje. Een uur gekakeld ongeveer dat het niet ging lukken en toen gingen ze weer slapen.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar ze waren daarstraks toch al op?
En gelijk heeft zequote:Op donderdag 22 september 2005 11:01 schreef milagro het volgende:
Kijk haar gniffelen in haar eentje
"jaja Tanja is niet zo dom"
Dit gaat ze dan anderen zooooooooo inwrijven, hè
Dit geeft haar weer voor weken sjaggo krediet
Ik ook ze is mij te nuchter.....en rookt...maar ze is wel heel reeel in haar opmerkingen...quote:Op donderdag 22 september 2005 11:10 schreef D.Rose het volgende:
Ik ben normaal nogal anti-tanja, maar ze heeft nu wel gelijk.
De mensen zijn lui en geven te snel op.
talpa gebiedquote:Op donderdag 22 september 2005 11:11 schreef robinotc het volgende:
uh.. domme vraag misschien maar waar staat dat BB-huis precies?
Rightquote:Op donderdag 22 september 2005 11:10 schreef Day het volgende:
Ze hebben nu dus iets minder dan 9 uur. Dan zouden ze met dit nieuwe systeem 9000 kunnen maken. Hoeveel hadden ze er al? 18000?
Zij niet alleen, hoor! Reken maar dat Roel en Chantal ook peentjes schijten.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:12 schreef lisaatjuh het volgende:
Tanja is echt doodsbenauwd dat ze haar peuken moet missen![]()
lol en Dido was ook niet echt gezellig van de week toen alles opwasquote:Op donderdag 22 september 2005 11:13 schreef Day het volgende:
[..]
Zij niet alleen, hoor! Reken maar dat Roel en Chantal ook peentjes schijten.
preciesquote:Op donderdag 22 september 2005 11:13 schreef nicoleV het volgende:
was dus echt geen onmogelijk opdracht....geen doorzettingsvermogen
Aalsmeerquote:Op donderdag 22 september 2005 11:11 schreef robinotc het volgende:
uh.. domme vraag misschien maar waar staat dat BB-huis precies?
maar niet op een terrein dus? gewoon in een woonwijk?quote:
op het Talpa terreinquote:Op donderdag 22 september 2005 11:15 schreef robinotc het volgende:
[..]
maar niet op een terrein dus? gewoon in een woonwijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |