quote:Op donderdag 22 september 2005 10:11 schreef AnTjUh het volgende:
Ik denk dat Tanja aan t eind van de week uien en pindakaas zit te roken
oh ja! tis donderdag. BB dagquote:Op donderdag 22 september 2005 10:11 schreef Knurkie het volgende:
[..]
toch niet voor de life uitzending he?
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:11 schreef Rianne84 het volgende:
vnavond tijdens de live-uitzending zitten ze dus al een tijdje zonder rookwaar.... misschien komt er een leuke scheldpartij tegen bridget
Het rantsoen is twee pakjes shag pp volgens mij.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Geen rookwaar is ook geen shag volgens mij.
t kan ook morgen zijn hoor.quote:
Precies, dát vergeet zequote:
Dat is 150 peuken per weekquote:Op donderdag 22 september 2005 10:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Het rantsoen is twee pakjes shag pp volgens mij.
Meen dat tijdens BB met dat arm/rijk gedoe (met dat hek ertussen) er in het arme gedeelte niets meer te roken was vanwege sancties gedurende 2 dagen..quote:Als ze niks te roken krijgen stappen er mensen op.
nee deze keer is het extra streng omdat ze zo hebben gezanikt over het gewone budget ze vinden 50 euro te weinig per persoon per weekquote:Op donderdag 22 september 2005 10:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Als ze niks te roken krijgen stappen er mensen op.
maakt niet uit, was vorige week toch niet echt 'live'quote:Op donderdag 22 september 2005 10:13 schreef Knurkie het volgende:
[..]
sjips was te laat met spelfout weghalen![]()
rantsoen is MET pakjes shag ... je maakt een geintje hoop ik?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Als ze niks te roken krijgen stappen er mensen op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |