Dat is 150 peuken per weekquote:Op donderdag 22 september 2005 10:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Het rantsoen is twee pakjes shag pp volgens mij.
Meen dat tijdens BB met dat arm/rijk gedoe (met dat hek ertussen) er in het arme gedeelte niets meer te roken was vanwege sancties gedurende 2 dagen..quote:Als ze niks te roken krijgen stappen er mensen op.
nee deze keer is het extra streng omdat ze zo hebben gezanikt over het gewone budget ze vinden 50 euro te weinig per persoon per weekquote:Op donderdag 22 september 2005 10:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Als ze niks te roken krijgen stappen er mensen op.
maakt niet uit, was vorige week toch niet echt 'live'quote:Op donderdag 22 september 2005 10:13 schreef Knurkie het volgende:
[..]
sjips was te laat met spelfout weghalen![]()
rantsoen is MET pakjes shag ... je maakt een geintje hoop ik?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:13 schreef Rica het volgende:
[..]
Als ze niks te roken krijgen stappen er mensen op.
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:15 schreef teun911 het volgende:
[..]
maakt niet uit, was vorige week toch niet echt 'live'![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:14 schreef Knurkie het volgende:
ze vinden 50 euro te weinig per persoon per week
Moet je kijken en dan zitten ze te zeiken over 50 euro pp. pw.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:17 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wij hebben 50 per week met zn 3en (2 volwassenen en een kind in luiers)
nee deze keer niet extra straf voor het gezeurquote:Op donderdag 22 september 2005 10:18 schreef Darklight het volgende:
ze krijgen nu toch geen shag als ze op rantsoen zitten?
dat had ik ook begrepen ja...helemaal niets te rokenquote:Op donderdag 22 september 2005 10:18 schreef Darklight het volgende:
ze krijgen nu toch geen shag als ze op rantsoen zitten?
Ik weet zeker dat als je met z;n tweetjes in zo;n trui hangt , deze methode niet gaat werken.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:19 schreef nicoleV het volgende:
Ik hoop zo dat dit sneller gaat
dan kan je je voorstellen hoe pissed ik hier soms zit als ze weer aan het klagen zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 10:19 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet je kijken en dan zitten ze te zeiken over 50 euro pp. pw.
Respectquote:Op donderdag 22 september 2005 10:17 schreef Knurkie het volgende:
[..]
wij hebben 50 per week met zn 3en (2 volwassenen en een kind in luiers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |