Copy/pastequote:Op donderdag 22 september 2005 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat zei je op MSN ook al..
Wachtwoord is opgeslagen ja, maar automatisch aanmelden staat niet aan..quote:Op donderdag 22 september 2005 21:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat ligt eraan of je je wachtwoord opslaat, en of je automatisch aanmelden hebt aanstaan.
quote:Op donderdag 22 september 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga jij maar buiten op de gang zitten.
Dat is dus niet leeraar Bupaquote:Op donderdag 22 september 2005 21:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga jij maar buiten op de gang zitten.
Dude.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is dus niet leeraar Bupa![]()
Dat duurde lang!!!!quote:
Als je de Google-werkbalk installeert, zit daar een spellingscontrole bij.quote:Op donderdag 22 september 2005 21:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik wist het wel ergens
Ben gewoon met te veel dingen tegelijk bezig![]()
Die heb ik ook maar de Yahoo en MSN taakbalk verdrukt die van Google naar achterquote:Op donderdag 22 september 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je de Google-werkbalk installeert, zit daar een spellingscontrole bij.!
Waarom eet je amper wat?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mijn ouders zijn gemeen.
Weten dat ik amper wat eet en dan voor mijn neus Shoarma gaan zitten eten
Waarom eet je zo weinig dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 22:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Mijn ouders zijn gemeen.
Weten dat ik amper wat eet en dan voor mijn neus Shoarma gaan zitten eten
Dan moet je niet weinig eten, maar opletten wát je eet.. Niks eten lost niks op, gewoon gezond eten..quote:Op donderdag 22 september 2005 22:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Omdat ik me vorig jaar kapot schrok toen ik opeens best wel dik begon te worden.
En dat wil ik dus noooooooooooooooooooooooooooooooooit meer![]()
Dat is keimoeilijk mên.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan moet je niet weinig eten, maar opletten wát je eet.. Niks eten lost niks op, gewoon gezond eten..
Dan hoef je niet meteen minder (lees:amper) te gaan eten.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Omdat ik me vorig jaar kapot schrok toen ik opeens best wel dik begon te worden.
En dat wil ik dus noooooooooooooooooooooooooooooooooit meer![]()
MissBliss wannabeequote:Op donderdag 22 september 2005 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan hoef je niet meteen minder (lees:amper) te gaan eten.
Je moet gewoon beter opletten wát je eet en wat je doet en vooral niet doet aan je gezondheid.
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Waarom eet je zo weinig dan?
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan moet je niet weinig eten, maar opletten wát je eet.. Niks eten lost niks op, gewoon gezond eten..
Dus geen shoarmaof iig niet elke dag.
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan hoef je niet meteen minder (lees:amper) te gaan eten.
Je moet gewoon beter opletten wát je eet en wat je doet en vooral niet doet aan je gezondheid.
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:23 schreef Svensational het volgende:
Dit is echt weird gewoon, MB en Buup
quote:
Er zit 4 minuten verschil tussen jouw en mijn eerste bericht.quote:
Ja, weet ikquote:Op donderdag 22 september 2005 22:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is keimoeilijk mên..
quote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zit 4 minuten verschil tussen jouw en mijn eerste bericht.
Dat vind ik niet echt![]()
-erig, hoor.
quote:donderdag 22 september 2005 22:22 schreef Bupatih
quote:donderdag 22 september 2005 22:23 schreef Svensational
Het is bovenmenselijk, een wonder, fenomenaal, een kracht van boven...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |