weltrustquote:Op donderdag 22 september 2005 03:12 schreef APK het volgende:
Anyways, ik ga deze disk -zonder debiele O.P.- verlaten.
Truste.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 03:12 schreef APK het volgende:
Anyways, ik ga deze disk -zonder debiele O.P.- verlaten.
Truste.![]()
Glaasje sterke ranja kan dodelijk zijn op dit momentquote:Op donderdag 22 september 2005 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze hem uit z'n lijden verlossen
Ja je krijgt er wel een handigheid in hoor op een gegeven moment zie je aan de usersicons wel welke simpele post je zo kan skippenquote:Op donderdag 22 september 2005 03:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
12 topics doorgelezenDeze topics?
nu je het toch over die dingen heb ... * Coraatje wil ook zo'n ding maar snapt niet hoe het werkt newbie hequote:Op donderdag 22 september 2005 03:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja je krijgt er wel een handigheid in hoor op een gegeven moment zie je aan de usersicons wel welke simpele post je zo kan skippen![]()
Ligt zeker aan mij dat iedereen nu gaat pitten!quote:Op donderdag 22 september 2005 03:14 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik ga ook slapen adios
ook weltrustquote:Op donderdag 22 september 2005 03:14 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik ga ook slapen adios
~quote:Op donderdag 22 september 2005 03:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nu je het toch over die dingen heb ... * Coraatje wil ook zo'n ding maar snapt niet hoe het werkt newbie he![]()
Ik wou ook al gaan, maar blijf nog ff speciaal voor jouquote:Op donderdag 22 september 2005 03:16 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ligt zeker aan mij dat iedereen nu gaat pitten!![]()
Later!
wilde iets met dat visite kaartje van me fotoboek doen... moest dit wel 3 x lezen van oorsprong blond en het is al bijna half 4 hequote:Op donderdag 22 september 2005 03:18 schreef BBscanner het volgende:
[..]
~
Je wilt een usericon? kan je uploaden via je profiel als je al een plaatje hebt kan ik hem wel ff uploaden dan moet je hem alleen nog zelf in je profiel plaatsen. Snap je?
Kan ook wel even een user icon voor je maken als je zegt wie of wat het moet zijn?
quote:Op donderdag 22 september 2005 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wou ook al gaan, maar blijf nog ff speciaal voor jou
Waarom dacht ik toch dat dit het nieuwe nachtelijke onzinspamtopik was.....?quote:Op donderdag 22 september 2005 02:57 schreef APK het volgende:
En hier weer verder zonder zielige O.P.
Die laatste van dat paaldansen?quote:Op donderdag 22 september 2005 03:21 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Tanks vond je laatste filmje echt OK, zou nog aan die audiomix gaan beginnen maar nog geen tijd voor gehad!
quote:Op donderdag 22 september 2005 03:24 schreef svann het volgende:
[..]
Waarom dacht ik toch dat dit het nieuwe nachtelijke onzinspamtopik was.....?
Trusten allemaal.
Ja die was echt top vooral dat douchen met de planten met Didoquote:Op donderdag 22 september 2005 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die laatste van dat paaldansen?
heheheh ik dacht al dat je die bedoelde, ik heb nog een nieuwere, die vond ikzelf minder geslaagd.quote:Op donderdag 22 september 2005 03:28 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja die was echt top vooral dat douchen met de planten met Dido![]()
![]()
jaaaaaaaaaaah!! thanks *smak*quote:Op donderdag 22 september 2005 03:27 schreef BBscanner het volgende:
@ cora dacht je aan zoiets? je kan de link copieren in usericon bij profiel wijzigen!
[afbeelding]
http://static.flickr.com/25/45459294_78b292f536.jpg?v=0
Nee pas op wat je zegt... dat is de deepthroat smileyquote:Op donderdag 22 september 2005 03:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaah!! thanks *smak*<--is dit een zoenend smilie?
Heb de laatste nog niet gezien ga hem gelijk ff downloaden! Vond Sextalk wel de mooist gemaakte maar qua inhoud was die feestavond natuurlijk top!quote:Op donderdag 22 september 2005 03:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
heheheh ik dacht al dat je die bedoelde, ik heb nog een nieuwere, die vond ikzelf minder geslaagd.
En ik blijk er kijk op te hebben, want daar reageert niemand op
Maar ging meer om het idee, vorm kon beter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |