Dit is wel het meest domme wat ik in alle delen heb gelezen.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
Slaap lekker M.
En![]()
![]()
@ Tanja, nog nooit zo'n eng mens gezien die het een zegt maar het ander doet.
Ervan uitgaande dat ieder mens een dun laagje beschaving heeft, die onder moeilijke omstandigheden verdwijnt, kunnen we wel eens een hele onsymphatieke Rob gaan zien.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:37 schreef Day het volgende:
Natte Lie tegen Rob die aan de salontafel met de opdracht bezig is: Nee, je doet het onhandig.
Aan de blik van Rob (toen ze weer wegliep) te zien werd die opmerking haar niet in dank afgenomen!
Klopt, hij moet alleen echt hoger gaan zitten, want dit trekt zijn rug niet!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
De opstelling die Rob doet is de beste, hij heeft er alleen een verkeerde houding bij, zo moet je dat bij die hoge tafel doen.
Maar dat had Tanja al aan het begin van de avond gezegd
Het is ook niet de bedoeling dat ze 12 tegen 1 gaan spelen, dat gun ik Tanja zelfs nietquote:Op donderdag 22 september 2005 01:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is wel het meest domme wat ik in alle delen heb gelezen.
Tot 2x Had de groep een grote mond, wel met Tanja te gaan praten, en tot 2x toe deden ze geen bek open. (op een paar individuen na)
Het UWV zal toch ook gezien hebben dat ze kan thuiswerkenquote:Op donderdag 22 september 2005 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat ze 12 tegen 1 gaan spelen, dat gun ik Tanja zelfs niet
Er is met haar gepraat, er is nu eindelijk op haar gestemd tijdens de nominatieronde, dus dat gaat de goeie kant op.![]()
Tanja kost de maatschappij alleen geld. Niet omdat ze het niet kan, maar omdat ze het niet wil. In deze micro habitat van het BB zie je precies hetzelfde. Gaat 5% goed, om daarna weer 95% fout te gaan.![]()
![]()
is het systeem aan de kleine tafel anders dan dat aan de grote tafel danquote:Op donderdag 22 september 2005 01:47 schreef BorTheWolf het volgende:
Zelfs aan een tafel werk dit systeem van rob/tanja niet
Dat komt omdat hij te laag zit. HIj had (zoals Tanja zei) 2 rijen van 5 neer moeten leggen, laatste vel (is bovenkant) + schaar, dan het plastic ernaast. Dan was het rapen, papier erin, schaar erin, stripje eraf en plakken. Klaar!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:45 schreef BorTheWolf het volgende:
schiet niet op met die rob, heb ff getimed en doet er net geen 5 stuks in 2 MINUTEN !!!!!
staand aan een tafel gaat denk ik wel wat sneller hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:47 schreef BorTheWolf het volgende:
Zelfs aan een tafel werk dit systeem van rob/tanja niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |