haha ja da's een mooie, suikergehalte met zoetjes op peil houden, ik vind het knapquote:Op donderdag 22 september 2005 01:02 schreef Zapje het volgende:
[..]
suikergehalte op peil houden ivm vermoeidheid.... ( verbranding )
Tanja geeft een plaatje van whinny the pooh aan jalla.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:04 schreef jalla het volgende:
tanja is ok maar er is hier een kliekje van tanja bashers, laat ze maar (doe ik ook)
dat probeer ik ookquote:Op donderdag 22 september 2005 01:04 schreef jalla het volgende:
tanja is ok maar er is hier een kliekje van tanja bashers, laat ze maar (doe ik ook)
Hou op... Geweldig was dat. Ik ben op de eerste plaats Waters fan eigenlijk. Over die man raak ik niet uitgepraat. Briljante teksten... echt. Amused to death is ook al zo magnifiek. Het optreden van Live8 was heel mooi om te zien, hoewel ze duidelijk wat ouder worden. Maar Pink Floyd is wat mij betreft de absolute top. De film vond ik ook briljant trouwens (The Wall).quote:Op donderdag 22 september 2005 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja zo kan ie wel weer, je lijkt wel een soort LekkerSimpel.Effe van onderwerp veranderen:
vond je het ook zo tof om Pink Floyd weer mét Roger Waters te zien optreden? Ik wel!!
*Pink Floyd fan meldtquote:Op donderdag 22 september 2005 01:04 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik wel!!!!!!!!!!!!![]()
Tanja, joehoe, slapie slapie!!!!
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar ja, als je alleen maar met oogkleppen op kijkt, dan mis je nog wel eens iets he? Maar geeft niet hoor, niemand is perfect. Morgen word je gewoon weer met je busje opgehaald voor weer een dagje sociale werkplaats.
Waarsch. wel tenzij ze eerder klaar zijnquote:Op donderdag 22 september 2005 01:06 schreef b0ng het volgende:
die 8 mensen blijven dus de hele nacht doorwerken tot 20:00 uur?
Vertel mij nou is wat de toegevoegde waarde is van Tanja in het BB huis ?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
dat probeer ik ook![]()
het is een grote leegte iedere keer als Tan in beeld komt, als een soort automatisme, zonder enig invoelingsvermogen, veelal dezelfde opmerkingen te maken...
Ze zorgt voor spanningen, mogelijk ruzie en dat is leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 22 september 2005 01:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Vertel mij nou is wat de toegevoegde waarde is van Tanja in het BB huis ?
ze zaten nu op de 9000 ongeveer toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarsch. wel tenzij ze eerder klaar zijn
Ja ik vraag me ook af of ze nog gaan slapen, het lijkt erop van niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:06 schreef b0ng het volgende:
die 8 mensen blijven dus de hele nacht doorwerken tot 20:00 uur?
BB is vrij mild dus ik denk dat ze de opdracht laten slagen, ze hebben zich immers goed ingezet met de opdrachtquote:Op donderdag 22 september 2005 01:08 schreef b0ng het volgende:
[..]
ze zaten nu op de 9000 ongeveer toch?
dat word een weekje zonder peuken![]()
de toegevoegde waarde komt na de geboorte op nulquote:Op donderdag 22 september 2005 01:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar bedoelde meer voor de bewoners zelf en niet voor onsquote:Op donderdag 22 september 2005 01:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ze zorgt voor spanningen, mogelijk ruzie en dat is leuk om naar te kijken
Een aparte meid, en mooi om haar worsteling met het 'een plekje in de groep veroveren' te zien.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:07 schreef BorTheWolf het volgende:
vertel jij dan eens wat de toegevoegde waarde is van Nathalie in het BB huis behalve onwijs irritant zijn?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:07 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |