abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2005 @ 02:44:11 #251
6941 APK
Factual, I think.
pi_30813139
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja Roel, maar op die manier kan je er zelfs bij zitten... Dan zit je denk ik op een betere hoogte te werken.
Wat bedoel je
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_30813141
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:

Ik ben ervan overtuigd als er morgen om 12 uur afgelost mag worden dat Tanja zich dan spontaan aan gaat bieden, maar dan wel op haar manier, die mijns inziens de beste is.
Tanja bied zich maar op 1 manier aan en dan ook nog is bij een kansloze antiliaan
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_30813147
jah oke maar moet toch nog een plus puntje kwijt Tanja is wel degene die boos is als ze boos is en dat dus ook er uit tieft (op z'n lieskes) de ander lopen nog steeds op eieren zodat ze maar niet in een verkeerd boekje komen te staan bij de rest en jah door Tanja's eerste klaagzang heeft ze denk opgewekt dat als ze weer mokt er gelijk een discussie opkomt , terwijl als een ander even gal zou spugen over de rest (wat ze dus niet durven ) er niks aan cde hand zou zijn in iedergeval minder dan bij Tanja is dit nog wel te snappen ???
  donderdag 22 september 2005 @ 02:45:16 #254
58921 Day
You can fly!
pi_30813150
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Dat Tanja haar eigen kaste met voer en KNOTSEN heeft zal daar niets mee te maken hebben
Ach man, zeik toch niet zo! Ze heeft een doosje met snoep MET goedkeuring van haar medebewoners. De rest heeft bier en wijn en daar gebruikt ze zelf ook niks van.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  donderdag 22 september 2005 @ 02:45:41 #255
6941 APK
Factual, I think.
pi_30813152
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:44 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Zit tanja stiekem hier op FOK!
De usernaam zou passend zijn.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:45:52 #256
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30813154
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

We klagen af en toe ook eens over de andere bewoners, maar Tanja's enorme negatieve uitstraling zorgt ervoor dat we even geen tijd en zin hebben om ons te ergeren aan de andere bewoners.

Ik denk dat de meeste users in het begin mensen echt wel aardig proberen te vinden. Kijk maar naar Ralph, die was bij iedereen eerst het buitenbeentje, maar omdat hij gewoon een goede gast is met het hart op de juiste plaats, wordt hij vanzelf populair.

Heb je echter de instelling van een grafzerk en lak aan het spel of de medebewoners, en je rookt ook nog es terwijl je zwanger bent, tja, dan houdt het al gauw op voor je.

Trouwens inderdaad, niet overdreven: ik kijk behoorlijk veel streams maar ik heb Tanja NOOIT, maar dan ook LETTERLIJK, 100% NOOIT aan iemand anders gevraagd hoe het met haar/hem is.
En zelfs 's nachts heel lang opblijven en eruit gaan om te roken en te eten maar wel zeuren dat de andere stil moeten zijn want ze kan anders niet slapen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_30813155
deze vogel gaat haar nestje eens opzoeken
zo spannend wordt het toch niet meer helaas daar in het huis
"alles wat je doet, doe dat met alles wat je hebt "
pi_30813163
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:44 schreef Coraatje het volgende:
jah oke maar moet toch nog een plus puntje kwijt Tanja is wel degene die boos is als ze boos is en dat dus ook er uit tieft (op z'n lieskes) de ander lopen nog steeds op eieren zodat ze maar niet in een verkeerd boekje komen te staan bij de rest en jah door Tanja's eerste klaagzang heeft ze denk opgewekt dat als ze weer mokt er gelijk een discussie opkomt , terwijl als een ander even gal zou spugen over de rest (wat ze dus niet durven ) er niks aan cde hand zou zijn in iedergeval minder dan bij Tanja is dit nog wel te snappen ???
Nee, maar dat zegt nog niet dat je gelijk hebt
  donderdag 22 september 2005 @ 02:47:22 #259
6941 APK
Factual, I think.
pi_30813168
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:44 schreef Coraatje het volgende:
jah oke maar moet toch nog een plus puntje kwijt Tanja is wel degene die boos is als ze boos is en dat dus ook er uit tieft (op z'n lieskes) de ander lopen nog steeds op eieren zodat ze maar niet in een verkeerd boekje komen te staan bij de rest
Dat durven ze niet omdat ze zien dat Tanja door BB voorgetrokken wordt.
pi_30813170
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:42 schreef APK het volgende:

[..]

Ik, ik, ik.
Dat lijkt mij logisch dat je een post plaatst in de ik-vorm. Zoek je weer iets te zeuren. Ga toch gokken joh, gokverslaafde.

Ik ben niemand basher, ik heb alleen een hekel aan Sjankwal. Maar ik heb het niet steeds over dezelfde. Als ik positieve dingen zie dan zie je dat ook terug in mijn posts. Alleen heeft Sjankwal die niet.
pi_30813176
Gezellig Menno bakt een eitje
Dido en Natte Lie steeds met hun tank you
pi_30813180
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:45 schreef latevogel het volgende:
deze vogel gaat haar nestje eens opzoeken
zo spannend wordt het toch niet meer helaas daar in het huis
  donderdag 22 september 2005 @ 02:49:39 #263
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30813186
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:45 schreef Day het volgende:

[..]

Ach man, zeik toch niet zo! Ze heeft een doosje met snoep MET goedkeuring van haar medebewoners. De rest heeft bier en wijn en daar gebruikt ze zelf ook niks van.
Ik wil alleen maar aangeven dat het haar aan niets zal ontbreken als de opdracht mislukt
En ze weet dat Joost (die niet rookt en weinig drinkt) gek is op knotsen, hij heeft niet meer maar zij nog wel maar wilde ze niet geven (2de uur van de opdracht)
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:49:44 #264
58921 Day
You can fly!
pi_30813187
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Dat lijkt mij logisch dat je een post plaatst in de ik-vorm. Zoek je weer iets te zeuren. Ga toch gokken joh, gokverslaafde.

Ik ben niemand basher, ik heb alleen een hekel aan Sjankwal. Maar ik heb het niet steeds over dezelfde. Als ik positieve dingen zie dan zie je dat ook terug in mijn posts. Alleen heeft Sjankwal die niet.
Dat ook weer niet helemaal waar. Chantal heeft best leuke en lieve kanten. Haar probleem is dat ze door IEDEREEN lief en leuk gevonden wil worden, vandaar dat geroddel.
I am gonna shine
pi_30813190
Is Tanja al bevallen van haar nicotinemonstertje?
pi_30813192
iedereen heeft toch momenten voor zichzelf nodig ,ik zou een de momenten van de dag opzoeken om dan heel even op me zelf te zijn ,en jah IK ben wel een sociaal iemand maar IK zou ook even zonder mensen om me heen willen zitten dat roel ieder nacht als laatste geniet van zijn alleen moment valt niemand over ...
  donderdag 22 september 2005 @ 02:50:17 #267
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30813193
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:45 schreef APK het volgende:

[..]

De usernaam zou passend zijn.
Je brengt me wel op een idee
Met dank aan Laysa.
  donderdag 22 september 2005 @ 02:50:24 #268
58921 Day
You can fly!
pi_30813194
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:49 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik wil alleen maar aangeven dat het haar aan niets zal ontbreken als de opdracht mislukt
En ze weet dat Joost (die niet rookt en weinig drinkt) gek is op knotsen, hij heeft niet meer maar zij nog wel maar wilde ze niet geven (2de uur van de opdracht)
Joost wil haar nomineren, dus BOEIUH!
I am gonna shine
  donderdag 22 september 2005 @ 02:50:54 #269
98204 beefree.nl
Freebee snuiver
pi_30813198

Ze hebben nog flink wat werk te verzetten om 10 voor 3 's nachts
pi_30813200
quote:

[..]

Chantal stond net met Tanja te praten en klaagde er flink op los (over haar rug), maar eindigde toch weer positief dat ze niet moest zeuren en gewoon weer aan het werk gaat, DIT HEB JE NIET GEMELD JE BENT EEN CHANTAL BASHER GEEF HET TOE . om met Menno te spreken DOE DAN !!
  donderdag 22 september 2005 @ 02:52:33 #271
58921 Day
You can fly!
pi_30813211
Lieve mensen, ik ga pitten. Morgen weer 100 pagina's lezen voor mijn studie
Het was weer gezellig (met hier en daar een irrritatie )

Laters!
I am gonna shine
pi_30813216
quote:
Op donderdag 22 september 2005 02:52 schreef Day het volgende:

Laters!
Truste
pi_30813217
quote:

Laters!
pi_30813219
quote:

Laters!
Truste
  donderdag 22 september 2005 @ 02:53:13 #275
6941 APK
Factual, I think.
pi_30813220
quote:

Ik ben niemand basher, ik heb alleen een hekel aan Sjankwal. Maar ik heb het niet steeds over dezelfde. Als ik positieve dingen zie dan zie je dat ook terug in mijn posts.
Ik, ik, ik, ik....
Tanja wannabe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')