Ik zie net at de plastisch chirurg nog wat vergeten is strak te trekkenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:46 schreef Falco het volgende:
Deze Ingrid-foto is daarentegen wel weer leuk:
[afbeelding]
Heb je wel gepuft, gekreund en gesteund??quote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef Knurkie het volgende:
ok koninginnen gedrag werkt niet heb lief gekeken gesmeekt om een stukje appeltaart van de Mac maar ik kreeg een![]()
en iets zachter er achter aan Bak er morgen zelf maar een
Nathalie heeft het erg makkelijk met nominerenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vast wel, in ieder geval een stem van schijnheilige Nathalie.
Dido doet deze keer niet met haar mee denk ik, ze heeft tegen Roel (?) gezegd dat ze het wel een relaxte gozer vind.
Oh ja verrek... was het dan met de proefnominatie?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vorige keer ook niet hoor. Toen nomineerde ze Rikkert.
Jammer dat we haar achternaam niet weten, even googlen en we weten iets meer.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft topless in de aktueel gestaan, maar dat was het dan ook volgens mij. Meer niet.
ja en over mn buik geaaid ook nogquote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Heb je wel gepuft, gekreund en gesteund??
Wat jammer nouquote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef Knurkie het volgende:
ok koninginnen gedrag werkt niet heb lief gekeken gesmeekt om een stukje appeltaart van de Mac maar ik kreeg een![]()
en iets zachter er achter aan Bak er morgen zelf maar een
Die achternaam is gewoon bekend hoor....quote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Jammer dat we haar achternaam niet weten, even googlen en we weten iets meer.
Ingrid Hoflandquote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Jammer dat we haar achternaam niet weten, even googlen en we weten iets meer.
Jouw 'vader-van-het-kindje' is ook nie liev...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ja en over mn buik geaaid ook nog
Ik zie haar toch alleen maar als een warme baal vlees op 37 graden.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:41 schreef Kimske het volgende:
tanja veel mannen gehad? dat heb ik ff gemist, maar ik geloof t meteen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |