Dat zie ik toch geen van de vrouwen doen, heb ik het fout dan mag iemand me corrigeren.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Menno zit nu walgelijk te slijmen met Tanja trouwens
hij heeft de boter laten staan op het aanrechtquote:Op woensdag 21 september 2005 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Menno zit nu walgelijk te slijmen met Tanja trouwens
Ze zei het net zelf!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:47 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ze Lieske niet gaan nomineren.
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
hij heeft de boter laten staan op het aanrecht![]()
Heeft iedereen voldoende sms-tegoed??? Want da wordt stemmen op de anderen!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:49 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja ik denk (hoop) het ook!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tssss drop the 'tude!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je het al weet, waarom vraag je het dan?
Ja Roel heeft in ieder geval mijn smsje alquote:Op woensdag 21 september 2005 21:51 schreef elskreeft het volgende:
[..]
Heeft iedereen voldoende sms-tegoed??? Want da wordt stemmen op de anderen!
quote:
Het zou gewoon voor iedereen het beste zijn als die heks het huis uit gaat. Voor Tanja zou het beter zijn want het kan nooit goed zijn om met geestelijke druk ( ze ligt niet lekker in de groep) een kind te verwachten ....quote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef Kimske het volgende:
[..]
menno probeert haar juist een beetje te betrekken, harstikke goed van hem!!!
En Tanja zei zelf al: de proefnominaties niet meegeteld, dus wat liegen!!
Het valt trouwens wel op dat ze, nu ze geen druk op zich heeft, weer veel relaxter is... Geeft aan dat t gewoon een lief mens is, ze weet zich alleen geen houding te geven...
Dat is de vraag idd. Ik verwacht dat er minimaal 2 bijkomen, maar BB kan Roel ook als een extra zien en dat er vanavond minimaal 3 bijkomen. Ze zullen ook bekijken wat hun het beste uitkomt denk ikquote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef jalla het volgende:
vraag me af trouwens, nu roel zeker genomineerd is, komen er dan maar 2 bij, als bv de stemmen verdeling 4 4 2 1 1 is, met lieske en ralph 4 en chantal 2 en dan nog 2 met 1
wie zijn dan genomineerd, iemand die die regels precies weet, of kan talpa dit naar hun eigen wens invullen al naar gelang hoe het uitkomt?
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:51 schreef elskreeft het volgende:
[..]
Heeft iedereen voldoende sms-tegoed??? Want da wordt stemmen op de anderen!
Ja, maar ik HOOP zo van niet, Scan. Die 2 kunnen nog wat aan elkaar hebben later. Want Lieske ligt ook niet goed bij de meiden.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei het net zelf!
Ingrid vroeg: "Dus je blijft die eerste persoon net zo lang nomineren tot diegene eruit is", waarop tanja "ja" zei.
Ik ga er nu van uit dat er 12 verschillende productielijnen zijn. Echter zijn dit er maar 2 op dit moment, als ik het goed zie tenminste. Dit houdt in dat deze opdracht dus nooit gaat slagen...quote:Op woensdag 21 september 2005 20:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah
Laten we Linda als referentie nemen. Zij doet 10 van die dingen in 2 minuten ongeveer las ik ergens. Dat is 300 per uur. Ik weet niet hoeveel er al gedaan zijn, maar ik dacht maar hooguit 7.000 ofzo? Houdt in dat ze nog 24.000 van die mapjes moeten doen, wat dus 80 manuren kost. Verdeeld over 11 personen kost het vanaf nu nog niet eens 8 uur per persoon. Of maak ik nu ergens een rekenfout
Relaxt, lief?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:50 schreef Kimske het volgende:
Het valt trouwens wel op dat ze, nu ze geen druk op zich heeft, weer veel relaxter is... Geeft aan dat t gewoon een lief mens is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |