Of Versatelquote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef jalla het volgende:
waarom kijken jullie niet gewoon via xs4all??? dat is altijd goed.
Je kan hem altijd nog als mijnenveger gebruikenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef Sealord het volgende:
ppff met die Joost zou je de oorlog moeten winnen... niet dus
Zo das 1 stem voor Trailer Trash Tanjaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
nomineren is begonnen
Dido mocht niets zeggen
neeh, heb geen problemen met vier.. ik kijk bij http://bb5.florisd.nl/quote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef jalla het volgende:
waarom kijken jullie niet gewoon via xs4all??? dat is altijd goed.
die programma,s om 4 tegelijk te zien die zuigen, en 4 tegelijk hoeft ook niet.
zijjn maar 2 verschillende streams, kan zo switchen
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef Kimske het volgende:
ik word nu echt *$^@#(#$^ziek van dat gezeur op Tanja. alles maar dan ook werkelijk ALLES wordt hier aangepakt om te kunnen zeuren,![]()
![]()
wat een kleuters zeg!!! Als ze dit doet is het niet goed, maar doet ze dat is het ook niet goed.
Tanja is niet de enige die niet meedoet, en dat is terecht dat zij dat niet doet!!!
Het is zo makkelijk om alleen maar te zeiken.
Tis toch mooi dat als ze ziet dat t beter kan, dat ze dit oppert!!!
Maar ze moest er al weer mee ophouden van Chantal.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:31 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is masseuse intussen. Joost is het 'leidend onderwerp'
Die nomineert Tanjaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:32 schreef versabommie het volgende:
Dido was nomineren geleuf ik...
Joost: "nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest"
Bah hoe kun je iemand zijn plezier vergallenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:34 schreef Day het volgende:
[..]
Maar ze moest er al weer mee ophouden van Chantal.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |