Oh, dat was me toch een lief stelletjequote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, was Tanja die dat zei. Tanja en Ralph zaten aan elkaar vast tijdens de weekopdracht.
T valt op hequote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie een betrokken Tan in de huiskamer met Ingrid
ah oke, dat heb ik dan niet meegekregen. Dan nog: Ralph is ook een (#^@( alleen omdat ie een lekker bekkie heeft heeft ie fansquote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, was Tanja die dat zei. Tanja en Ralph zaten aan elkaar vast tijdens de weekopdracht.
Chantal herhaalde alleen wat Tanja gezegd had.
een betwetende Tan. ze had het zo goed moeten weten toen ze er met haar sjaggerijnige kop mee bezig was.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie een betrokken Tan in de huiskamer met Ingrid
5 scheppen???? Dus Ingrid duimt en Dido 5 scheppen suikerquote:Op woensdag 21 september 2005 21:28 schreef Falco het volgende:
Dido ziet het niet meer zitten ondanks de vijf scheppen suiker in haar koffie!
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
Dido DBK (gillesdesmit.com heeft vertraging)
Mwa nachtje doorbuffelenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:30 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom vragen ze elke keer de "werkers" naar de DKB, doe dan Liekse, Tanja, Menno of Ingrid daarheen vragen. Dit gaat elke keer van de werktijd af..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |