Volgens mij ook.Heb het een keer om 3uur in de nacht geprobeerd.Of de regie even wilde inzoomen en zowaar.......het gebeurde.Kan toeval zijn natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 21:14 schreef Falco het volgende:
De regie leest trouwens echt mee heb ik het idee!
Kan over een minuut de camera van stream 1 even ja knikken?
Peuken regelenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:14 schreef wickie het volgende:
Waarom was Tanja nou weg?
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Falco het volgende:
Hallo Talpa
Dan weten wij of jullie meelezen!
Didoquote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Day het volgende:
Zo! Wie drinkt er zoveel suiker in z'n koffie? Zag Tanja net zeker 5 schepjes in een beker doen.
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:15 schreef jalla het volgende:
ja 2 weken zijn om, maar kijk nog af en toe, vooral in begin vd week als ik wat tijd heb
![]()
misschien leest alleen de man van stream 3 meequote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Falco het volgende:
Hallo Talpa
Dan weten wij of jullie meelezen!
Die gaat in de BB kantine ook nog even de asbakken afquote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Bocaj het volgende:
Tanja is een Snoep/Rook/Eet doos
Verloskundige!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:14 schreef wickie het volgende:
Waarom was Tanja nou weg?
Met zoveel suiker in d'r koffie zou je zeggen dat ze hyper is.....maar bewegen doet ze toch niet veel....:-)quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Day het volgende:
Zo! Wie drinkt er zoveel suiker in z'n koffie? Zag Tanja net zeker 5 schepjes in een beker doen.
Mogen ze nu opeens wel in de nacht werkenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:19 schreef bemeall het volgende:
Hmm trouwens wel nadeling dat ze 's nachts ook doorgaan. Dan is er ook wat te zien op de streams. Slecht voor mijn nachtrust![]()
Het was niet voor haarzelf, maar voor iemand aan de opdrachttafel.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met zoveel suiker in d'r koffie zou je zeggen dat ze hyper is.....maar bewegen doet ze toch niet veel....:-)
Flauw van de regiequote:Op woensdag 21 september 2005 21:21 schreef Falco het volgende:
Dr zit een vertraging van 3 minuten in de streams. Aan mijn verzoek zou nu wel voldaan moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |