*Bid mee*quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Laten we allemaal een schietgebedje doen:
Laat aub Dido, Rob en Tanja genomineerd staan
Dank u
Ja, en zo kan je aan alles wat ze zegt wel een negatieve draai geven. Ze denkt gewoon mee over hoe het sneller/efficiënter kan. Heb haar niet horen zeggen dat haar manier de beste is en dat ze het dan ook zo MOETEN doen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Relaxt, lief?
Ik vind er een irritante wijsneuserige houding vanaf stralen
"Vertel me niet hoe ik het moet doen, want ik doe het toch hoe ik het wil".
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Laten we allemaal een schietgebedje doen:
Laat aub Dido, Rob en Tanja genomineerd staan
Dank u
Er is al een paar keer een opstand geweest van de hele groep tegen Tanja. Alleen als het er opaan kwam om het Tanja te vertellen, krabbelden ze terug. Maar het gevoel is er wel zeker!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:09 schreef jalla het volgende:
Ik zie dat niet zo hoor, dat de groep tanja als vijand heeft. ze denken gedeeltelijk dat het programma van haar afhankelijk is, maar lijken zich daarbij neergelegd te hebben. zie niks van een opstand of zo
toch geen last van een orgasme gekregenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Heb het geluid maar even uitgezet
Lieske heeft één voordeel dat ze een wel een erg lekker lichaam heeft.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:12 schreef jalla het volgende:
lieske lijkt steeds meer buiten de groep te vallen , wel jammer. of zie ik dat verkeerd?, ze moet nu nomineren btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |