toch geen last van een orgasme gekregenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Heb het geluid maar even uitgezet
Lieske heeft één voordeel dat ze een wel een erg lekker lichaam heeft.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:12 schreef jalla het volgende:
lieske lijkt steeds meer buiten de groep te vallen , wel jammer. of zie ik dat verkeerd?, ze moet nu nomineren btw
Nog een kwartiertje, dan is de appeltaart klaar...quote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef Kimske het volgende:
[..]
het enige wat je tot nu toe post is irritaties over Tanja... heb je geen andere info?
Het lijkt erop dat er een stemverbod van BB op tanja is.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:15 schreef jalla het volgende:
joost en menno nu. joost dat hij zich afvroeg of het zin hat tanja te nomineren, en de reactie van bb daarop, maar daarovwer mogen ze het niet hebben, dus het blijft onduidelijk hoe dat zit
Lieske heeft wel meer voordelen dan alleen haar lichaam. Het probleem is dat de kans vrij groot is dat ze tegen Ralph en Roel komt. Laat dat nou net de drie populairsten zijn op veel polls. Als niemand Tanja durft te nomineren is het bijna zeker Ralph en Lieske die de klos zijn.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske heeft één voordeel dat ze een wel een erg lekker lichaam heeft.
Waarom zou je haar wegstemmen, zit niet te wachten op die kop van chanta...![]()
Welnee, dat kan heel kort hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Dat Lieske zo snel klaar is lijkt erop dat ze Ralph weer heeft genomineerd. De mensen die Tanja nomineren zullen tochiets meer uit te leggen hebben denk ik.
Nee, zoals iedereen gister al in de tuin zei, het gaat erom HOE Tanja dingen zegt en die houding.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, en zo kan je aan alles wat ze zegt wel een negatieve draai geven. Ze denkt gewoon mee over hoe het sneller/efficiënter kan. Heb haar niet horen zeggen dat haar manier de beste is en dat ze het dan ook zo MOETEN doen.
Ik snap echt niet dat er veel mensen ws op Ralph zullen stemmen.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:16 schreef scanman01 het volgende:
Dat Lieske zo snel klaar is lijkt erop dat ze Ralph weer heeft genomineerd. De mensen die Tanja nomineren zullen tochiets meer uit te leggen hebben denk ik.
Natuurlijk is dat stemverbod er niet. Zodra iemand uit huis is, wordt dat nieuws dan toch meteen bekend gemaakt. Het zou ook wel heel erg in de gaten lopen als Tanja echt nooit genomineerd wordt. Nee, die kans is echt 0 volgens mij.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat er een stemverbod van BB op tanja is.
Maar goed morgen weten we meer.
Precies!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, zoals iedereen gister al in de tuin zei, het gaat erom HOE Tanja dingen zegt en die houding.
Dat stoort me.![]()
Het lijkt wel of Dido een overschilderde Komozak aanheeft ....quote:Op woensdag 21 september 2005 21:59 schreef Kimske het volgende:
[..]
het enige wat je tot nu toe post is irritaties over Tanja... heb je geen andere info?
Hoezo niet? Het zou wel heel erg diep triest zijn als ze dat niet had gewild. Zó erg is zelfs Dido niet. Ze weet ook dat ze dat voor de tv kijkers niet kan maken (net zoals de anderen overigens).quote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef Day het volgende:
Dido is in mijn lijstje weer gestegen. Had niet verwacht dat ze mee zou blijven doen aan de opdracht!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |